To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nielsen: Άνοδος δαπάνης το 2012

Nielsen: Άνοδος δαπάνης το 2012
Nielsen: Άνοδος δαπάνης το 2012

Η τριμηνιαία έκθεση Global AdView Pulse της Nielsen ανέφερε πως η αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ανοδική πορεία του τρίτου τριμήνου του προηγούμενου έτους, η οποία έφτασε στο 4,3%, ενώ το επόμενο τρίμηνο κινήθηκε στα επίπεδα του 2,5%.

Είναι χαρακτηριστικό πως όλες οι περιφέρειες που εξετάζονται παρουσίασαν βελτίωση, με εξαίρεση την Ευρώπη, τη μοναδική περιφέρεια η οποία κάμφθηκε κατά 4,2% σε σύγκριση με το 2011. Μάλιστα, στο τέταρτο τρίμηνο η κάμψη άγγιξε το 5,3%. Η Βόρεια Αμερική συνέχισε να αναπτύσσεται (4,6%), βοηθούμενη κυρίως από την αύξηση 3,1% του τέταρτου τριμήνου, ενώ η Λατινική Αμερική αναπτύχθηκε κατά 6,7%. Μέση Ανατολή και Αφρική κινήθηκαν στα επίπεδα του 14,6%, ενώ θετικό ήταν το πρόσημο και σε Ασία-Ειρηνικό (2,8%), σε σύγκριση πάντως με το πολύ υψηλότερο ποσοστό του 2011 (11,5%).