To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nokia: Παγκόσμια ανάθεση στη JWT

Nokia: Παγκόσμια ανάθεση στη JWT
Nokia: Παγκόσμια ανάθεση στη JWT

Η πρόσληψη της JWT αποτέλεσε το αποκορύφωμα του spec, στο οποίο συμμετείχαν επίσης οι Inferno και Bartle Bogle Hegarty, ενώ η νικήτρια εταιρεία θα επιφορτιστεί με τη δημιουργία μιας νέας brand ιδέας για τη φινλανδική μάρκα τηλεφωνίας. Σημειώνεται πως η JWT διατηρεί ήδη συνεργασία με τη Nokia από το 2007, καθώς αποτελεί την global activation εταιρεία, με την οποία συνεργάζεται η μάρκα, ενώ την υπογραφή της φέρει και η καμπάνια «The Amazing Everyday» για το λανσάρισμα της σειράς Lumia.