To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ο Κοινωνικός Απολογισμός του Ομίλου Delhaize

Ο Κοινωνικός Απολογισμός του Ομίλου Delhaize
Ο Κοινωνικός Απολογισμός του Ομίλου Delhaize

Οι συγκεκριμένες επιδόσεις επιβεβαιώνουν τη μακροπρόθεσμη  δέσμευση του Ομίλου στην Αειφορία, η οποία ενισχύεται από  τη συμμετοχή στο «THE SUSTAINABILITY CONSORTIUM», μιας παγκόσμιας ανεξάρτητης σύμπραξης οργανισμών, που εργάζεται για την ανάπτυξη μεθόδων και πρακτικών με στόχο τη βελτίωση της αειφορίας  των καταναλωτικών αγαθών.

Σημειώνεται πως τα στοιχεία και οι δείκτες που αναφέρονται στον Κοινωνικό Απολογισμό του 2011, έχουν αξιολογηθεί και ελεγχθεί για την εγκυρότητά τους από την Ernst & Young, (έναν ανεξάρτητο εξωτερικό φορέα), σε συνεργασία με το τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου του Ομίλου Delhaize.

Συνοπτικά, ο Απολογισμός κάνει μιά σύντομη επισκόπηση των δραστηριοτήτων, αλλά και των σημαντικών εκείνων σημείων, από τα οποία άντλησε γνώση ο Όμιλος την τελευταία τριετία. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις επιδόσεις της Delhaize το 2011 σε κάθε έναν από τους βασικούς πυλώνες δράσης «Προϊόντα - Άνθρωπος – Περιβάλλον». Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν κάποιες από τις δράσεις της ΑΒ, όπως:

• Η δημιουργία ειδικής σειράς λειτουργικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα ΑΒ Nutrilife. Η σειρά αποτελείται από τυποποιημένα τρόφιμα και προϊόντα ψυγείου που παράγονται με τις αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η ΑΒ  και έχουν την ιδιότητα να παρέχουν πολλαπλά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό μέσω της ειδικής τους σύνθεσης.   

• Η συμμετοχή της ΑΒ στην συγκέντρωση τροφίμων, για την ενίσχυση των τοπικών συσσιτίων των Μητροπόλεων ολόκληρης της Ελλάδας. Μία ενέργεια που δίνει  καθημερινά βοήθεια σε χιλιάδες συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη.

«Κατά την προηγούμενη τριετία όλες οι εταιρείες του Ομίλου εργάστηκαν σκληρά  προκειμένου να δημιουργήσουν και να υλοποιήσουν τα σημαντικά  προγράμματα Αειφορίας  του Ομίλου, κάτι απόλυτα σύμφωνο και με τη νέα μας στρατηγική, το γνωστό  «New Game Plan».  Τα αποτελέσματα αυτών των προσπαθειών βάζουν τα θεμέλια για την ενδυνάμωση των επιδόσεων μας, όχι μόνο στα πλαίσια της Αειφορίας, αλλά και της  Ανάπτυξης και Αποδοτικότητας  - τους άλλους δύο δηλαδή πυλώνες της Στρατηγικής μας. Είναι σαφές ότι η επίτευξη των στόχων αυτών, πραγματώνεται αλλά και επιταχύνεται μέσω των Κοινωνικών μας Εταίρων, με τους οποίους έχουμε πραγματικά αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς. Τα επόμενα βήματα του Ομίλου σε αυτό το «ταξίδι» θα προσδιοριστούν από την Στρατηγική Αειφορίας 2020 και θα ανακοινωθούν σύντομα μέσα στο 2012»  δήλωσε ο Πρόεδρος  και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Delhaize, Pierre Olivier Beckers.