To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Oι «αγαπημένοι» των τραπεζών…

Oι «αγαπημένοι» των τραπεζών…

Το συνολικό ποσό των 43,12 εκατ. ευρώ δαπάνησαν το 2015 οι τράπεζες για την προβολή τους, σύμφωνα με τη λίστα που δημοσιοποίησαν, στο πλαίσιο συμμόρφωσης με τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν.4374/2016 «Διαφάνεια στις σχέσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων με επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης και επιχορηγούμενα πρόσωπα», αναφέροντας σε ποια Μέσα Ενημέρωσης έδωσαν διαφήμιση το 2015.

Την πρωτιά στις εν λόγω δαπάνες κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία κατέβαλε το ποσό των 19,373 εκατ. ευρώ. Από τα Μέσα τα οποία απορρόφησαν το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών, ξεχωρίζουν: Εκδόσεις Πρώτο Θέμα Εκδοτική Α.Ε. με 1.236,93 εκατ. ευρώ, Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε. με 1.115,15 εκατ. ευρώ, Εκδόσεις Έθνος Α.Ε. με 1.079,95 εκατ. ευρώ και ΑΝΤΕΝΝΑ ΤV Α.Ε. με 870.000 ευρώ.

Ακολουθεί η Eurobank, η οποία δαπάνησε συνολικά 7.929.726, 69 ευρώ. Τα Μέσα στα οποία προβλήθηκε περισσότερο το 2015 ήταν ο ANTENNA TV, στον οποίο διέθεσε 509.574,96 ευρώ, η Τηλέτυπος Α.Ε. με 492.859,34 ευρώ, η Alpha Δορυφορική Τηλεόραση Α.Ε. με 475.482, 93 ευρώ, ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε. με 454.861.12 ευρώ και η Εκδόσεις Πρώτο Θέμα Εκδοτική Α.Ε. με 433.878,40 ευρώ.

Τρίτη στο σύνολο των δαπανών έρχεται η Alpha Bank, η οποία έδωσε το 2015 το ποσό των 7.584.736,81 ευρώ. Τα υψηλότερα ποσά απορρόφησαν: Εκδόσεις Πρώτο Θέμα Εκδοτική 609.375,72 ευρώ, Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη ("ΒΗΜΑ","ΝΕΑ", "TOVIMA.GR" και "TANEA.GR") 462.629,27 ευρώ, Καθημερινές Εκδόσεις 437.336,51 ευρώ και Τηλέτυπος 428.189,42 ευρώ.

Την τέταρτη θέση στις δαπάνες κατέχει η Εθνική Τράπεζα με το ποσό των 6.394.598,72 ευρώ. Από τα Μέσα στα οποία διαφημίστηκε, επωφελήθηκαν περισσότερο η Τηλέτυπος, καθώς απορρόφησε δαπάνες ύψους 439.447,87 ευρώ, η ANTENNA TV AE 435.288,29 ευρώ, η Ειδήσεις Ντοτ Κομ ΑΕ ΣΚΑΪ TV 374.190,04 και ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη 307.374,60 ευρώ.

Τέλος, η Attica Bank δαπάνησε τα λιγότερα χρήματα το 2015 για διαφήμιση, τα οποία ανήλθαν σε 1.843.816,46 ευρώ. Τα υψηλότερα ποσά απορρόφησαν η Μαυρίκος ΑΕΒΕ με 131.500 ευρώ, η Real Media Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε με 100.420 ευρώ και ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη με 92.780 ευρώ.

*Σημειώνεται πως εκ παραδρομής σε σχετικό πίνακα που συνόδευε αρχικά την ανάρτηση είχαν ενοποιηθεί τα διαφημιστικά έσοδα της Καθημερινής και του ΣΚΑΙ. Η εταιρία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε., ιδιοκτήτρια και εκδότρια της εφημερίδας Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ουδεμία εταιρική σχέση έχει με τον ΣΚΑΪ - κατά συνέπεια ούτε και τα οικονομικά τους αποτελέσματα .