To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι μήνες των μεγάλων spec

Οι μήνες των μεγάλων spec

Μεγαλώνει η αγωνία αναφορικά με την τελική έκβαση του spec της Εθνικης Τράπεζας, καθώς οι παρουσιάσεις των εταιρειών που συμμετέχουν (Adel Saatchi & Saatchi, Ashley & Holmes, BBDO Athens, Magnet για τον διαφημιστικό λογαριασμό και ΒGM OMD/The Media Corp, Media Insight, Carat, United Μedia για το κομμάτι των media) σημαίνουν και την ένταση του ανταγωνισμου. Η σημασία των συγκεκριμένων λογαριασμών της Εθνικής είναι πολύ μεγάλη για τις συμμετέχουσες εταιρείες, οι οποίες, σύμφωνα με ψιθύρους, φρόντισαν να... οργανωθούν καλά και να συνεργαστούν με άλλες, "έμπειρες", σε τέτοιους διαγωνισμούς εταιρείες, ώστε να κάνουν τις καλύτερες δυνατές παρουσιάσεις. Έτσι, η διαδικασία κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα, ενώ την ίδια στιγμή, άλλα σενάρια εκτιμούν πως ο λογαριασμός media θα καταλήξει σε... αουτσάιντερ!

Μετά την Εθνική, σειρά παίρνει ο ΟΠΑΠ! Η προκήρυξη του διαγωνισμού του Οργανισμού για τον λογαριασμό παιχνιδιών Τύχης (Λόττο, Τζόκερ, Πρότο, Super 3 και Extra 5), έπειτα από τις εξελίξεις με τη Leo Burnett, αναμένεται να εκδοθεί στις αρχές Νοέμβρη και οι εταιρείες έχουν αρχίσει να... παίρνουν θέσεις μάχης!

Στο μεταξύ, πληθαίνουν οι φήμες, σύμφωνα με τις οποίες δυο εκ των μεγαλύτερων και πιο σημαντικών δημόσιων Οργανισμών της χώρας, έχουν ενεργοποιήσει "κυνηγούς στελεχών", προκειμένου να βρουν τα καλύτερα της αγοράς για την επάνδρωση των τμημάτων Marketing που διαθέτουν...