To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Η εβδομάδα ξεκίνησε με –την απρόσμενη- νίκη της Ferrari στο GP της Μαλαισίας και κατέληξε με τον θρίαμβο του #osfp που παίρνει εισιτήριο για την Τουρκία.

• Και τώρα που είπαμε Τουρκία εξαιρετική η καμπάνια των Τουρκικών Αερογραμμών στα κοινωνικά δίκτυα με αφορμή την ##euroleague. Πλήρης αξιοποίηση της χορηγίας τους που,για ευνόητους λόγους, απευθύνθηκε και στο Ελληνικό κοινό. Οι βασικές ενέργειες που εντοπίσαμε ήταν απλός και έξυπνος διαγωνισμός για εισιτήρια στο Final Four μέσω του ειδικού hashtag  #fanofthematch  στο Twitter και μεγάλη κινητοποίηση στο Facebook, πάντα κάτω από την ομπρέλα Fan Of The Match  με posts, app και social ads. Μέχρι και στο pinterest τους είδαμε να αξιοποιούν με pics τα... χαρίσματα του μέσου!

• Κι άλλο hashtag στο μπάσκετ, αυτή τη φορά μέσα στο ΣΕΦ, στις κυλιόμενες πινακίδες, από την ΝΙΚΕ. ’Έχετε ακούσει το #makeitcount ? Αν όχι ποτέ δεν είναι αργά:p
• Η εβδομάδα των hashtags.Πολλές φορές, συνήθως μετά το μεσημέρι, ξεκινάνε κάπου εκεί στο twitter επικές ‘ατακομαχίες’ με αφορμή συγκεκριμένα hashtags.Την περασμένη εβδομάδα, ‘έσκισε’ το #omorfes_lekseis. Αναρωτιέστε ποιες μάρκες κατάφεραν να αποσπάσουν τον χαρακτηρισμό ‘όμορφη λέξη’? Το ψάξαμε εμείς για σας κι ιδού οι μοναδικές- και πολύτιμες-  αναφορές σε μάρκες:

• @GogoGorga ΦΡΑΠΕΔΟΥΜΠΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ #omorfes_lekseis
• @rosso_antico tanqueray #omorfes_lekseis
• @gtzatzari@panoskepsis όνειρα nutellenia #omorfes_lekseis
• @depi_depaki  Πιτσιλαδή #omorfes_lekseis
• @Grrrr_eta Chocoφρέτα #omorfes_lekseis
• Την Ξανθή την ξέρετε? Ούτε εμείς αλλά ας υπακούσουμε στην μάνα του  @Eirwn’*Συμβαίνει τώρα* Μάνα: -Σ αυτά τα Τουίτερ, φρόντισε να πεις ένα καλό λόγο για την Ξανθή που παίζει στη διαφήμιση του 11880 που ναι κόρη φίλου’’.
• Η Kerastase μπήκε στα κοινωνικά δίκτυα και μάθαμε από τα blogs ότι ‘’Η Kerastase γιορτάζει τη golden card Elixir Ultime στο golden Hall με την Τατ. Στεφανίδου’’. Τρέχει και σχετικό promotion στο Facebook.
• Καλά νέα: @ThomaisERT_RIK ‘Δεν είναι διαφήμιση: συγχαρητήρια στην Krocus Kozanis. 1η ελλην, μάρκα, εδώ και χρόνια, που διανέμεται στο Παρίσι από μεγάλη αλυσίδα Βιολογικών.’ Συγχαρητήρια κι από εμάς:D
• Κι άλλα αναπτερωτικά. Είδαμε στο YouTube ένα slideshow ‘’of mosaics of landmarks and symbols of Greece made out by the supporters of Up Greek Tourism project’’. Απολαύστε το εδώ και κάντε κι εσείς like (και, γιατί όχι;) και subscribe στο κανάλι του Up Greek Tourism.
• Αναρωτιέστε  τι συναισθήματα προκαλούν κάποιες διαφημίσεις και πως εκφράζονται αυτά σε 140 χαρακτήρες?
• Ενθουσιάστηκε ο @PanosM_GR ‘Sony Xperia™ TV ad – Made of Imagination http://bit.ly/GTqIlS  Τι διαφήμιση έβγαλε πάλι η Sony? :)) Κι εμείς!
• Κολάστηκε ο @Tz0nis ‘Burberry Body κολασμένη διαφήμιση :/’
• Κλαίει ο  @Nikos_Ph ‘Κλαίω με την διαφήμιση των #Jumbo και πρέπει να είναι το κοριτσάκι που έκανε το Ηλεκτράκι στην Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση.’
• Advertising @  it’s best λέγεται το board του /giannisbanakos στο Pinterest και κάντε κλικ να δείτε πράματα και θάματα  που έχουν γίνει για την Coca-Cola
• ’Κουτσομπολιό’ : Ποιες σελίδες κέρδισαν τους περισσότερους  χρήστες στο Facebook?

(Πηγή: Social Bakers)

• Με GP και τη νίκη της Ferrari ξεκινήσαμε κι εμείς και η εβδομάδα,με Ferrari θα τελειώσουμε. Και βόλτα με Ferrari μάλιστα. Όαση στους διαγωνισμούς με δώρα iPad o  διαγωνισμός της Pizza Fan. Και τρως (λίγο γιατί το τουτού είναι στενό) και πας και βόλτα για τη χώνεψη.

• Και θα κλείσουμε με την διαφήμιση που την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές αποθέωναν πολλοί Έλληνες χρήστες στο διαδίκτυο: #epic

• Σημείωση: Όλα τα posts αναδημοσιεύονται αυτούσια με μοναδική παρέμβαση την προσθήκη τόνων.