To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Μία νέα εβδομάδα αρχίζει  κι ελπίζουμε να είναι καλύτερη για όλους.

Και θα είναι αρκεί να έχουμε  ή να μοιραζόμαστε καλές ιδέες, να βλέπουμε τη ζωή με αισιοδοξία και χιούμορ και να είμαστε καλοί σε ότι κάνουμε. Γιατί τελικά είναι αυτή, η ίδια η ζωή  που επιλέγει  και επιβραβεύει  αυτούς που την πάνε μπροστά.

•    Καλές ιδέες λοιπόν και να μία σπουδαία ταινία από τη NIKE  για τους φίλους του ποδόσφαιρου που κατάφερε να συναρπάσει τους πάντες σε χρόνο dt. Δείτε την εδώ ολόκληρη και επί τη ευκαιρία περιηγηθείτε και στο κανάλι NikeFootball στο YouTube. Κάτι μας λέει ότι ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να βλέπουμε και το YouTube πιο σοβαρά, πιο ολοκληρωμένα.
•    Ενδιαφέρουσα φάνηκε και η απάντηση της HOL στον ΟΤΕ με χαρακτηριστική την υπόσχεση ‘The HOL Year’.Την ταινία την βρήκαμε αναρτημένη στο YouTube στο κανάλι του  /ttseco. Τυχαίο; Δεν νομίζουμε!
•    Σας αρέσει ο David Fincher? Όπως και στην Ελλάδα πολλοί  δημοφιλείς σκηνοθέτες του κινηματογράφου έχουν κατά καιρούς κάνει διαφημιστικά σποτ. Δείτε εδώ 10 σπουδαία διαφημιστικά σποτ που έχει κάνει ο σημαντικός σκηνοθέτης και διαλέξτε εσείς το αγαπημένο σας.
•    Μία πολύ ωραία ιδέα, ίσως η καλύτερη της εβδομάδας που πέρασε και είδαμε στο Facebook. To What’s Up καλεί όλους τους φίλους της καλής μουσικής να συμμετάσχουν σε ένα μοναδικό διαγωνισμό με σκοπό να ρίξουν την τιμή του εισιτηρίου του μουσικού φεστιβάλ EJEKT. Πιο συγκεκριμένα, με ένα απλό like στη σελίδα της εφαρμογής και 2-3 κινήσεις ακόμα δημιουργείς μία customized αφίσα με το  όνομά σου , το line up και τις  βασικές πληροφορίες  του φεστιβάλ. Όσες πιο πολλές αφίσες φτιαχτούν τόσο πιο πολύ πέφτει η τιμή του φεστιβάλ που διοργανώνεται από την πάντα αγαπημένη της στήλης DETOX. Ωραίο και το σχετικό τηλεοπτικό σποτ που επικοινωνεί την ενέργεια.
•    Κάννες, συμβουλές και πολλά άλλα  από το twitter account της L\'Oréal Paris Ελλάδας. Πρόσφατα το μάτι μας  έπεσε σε συμβουλές μακιγιάζ από τον Karim Rachman  (και όχι Rchman:p)
•    Σας αρέσουν τα infographics? Να ένα ιδιαίτερα καλοδουλεμένο που παρουσιάζει γλαφυρά την ιστορία του Content Marketing. Πρωταγωνιστές? Μαντέψτε!


•    Να και κάτι που είναι πολύ της μόδας. All time classics Ελληνικές διαφημίσεις: MISCO από τον @radio9.gr και APELIA από τον @arisdimokidis της Lifo.
•    Ας τελειώσουμε με κάτι  που συνδυάζει  χιούμορ και πολιτική. Την Κυριακή πρωί, κάπου εκεί στο ...βαθύ twitter  πέρασε η ώρα με το  #dixan – καμία σχέση με το γνωστό απορρυπαντικό. Πρόκειται για hashtag που δημιουργήθηκε από τα αρχικά νέου κόμματος που υπόσχεται Πολιτική Χωρίς Πολιτικούς, δηλαδή ρούχα χωρίς λεκέδες, δηλαδή σκορδαλιά χωρίς  σκόρδο και διαβάστε εδώ την συνέχεια.

Σας ευχαριστούμε που μας διαβάζετε, καλή εβδομάδα και να είστε πάντα καλά!