To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr

Ήταν η εβδομάδα κατά την οποία άρχισε να κλιμακώνεται ο προεκλογικός αγώνας των κομμάτων για τις εκλογές της 17ης Ιουνίου και  η οποία κορυφώθηκε με την βραδιά του τελικού της Eurovision που από ότι μάθαμε χτύπησε ένα 75% στην τηλεόραση και έσπασε κάθε  προηγούμενο ρεκόρ σε  αριθμό tweets στο twitter. Κάπου εκεί στη μέση συνέβησαν κι άλλα πολλά από τη δημοσίευση του shortlist των Ermis Awards μέχρι και την έξοδο στον αέρα μίας διαφήμισης που κατάφερε να μαζέψει τα likes σχεδόν όλης της αγοράς!

Αλλά ας τα πάρουμε όλα από την αρχή.

• Άρχισε ο νέος προεκλογικός αγώνας, λεφτά δεν υπάρχουν (προς το παρόν και, τουλάχιστον, όσα την προηγούμενη φορά)  και οι όποιες προσπάθειες προς το παρόν εστιάζονται στα κοινωνικά δίκτυα. Είδαμε κάτι ενδιαφέρον?

Είδαμε:

1. Δεκάδες -αν όχι εκατοντάδες - λογαριασμούς να σκάνε από το αυγό στο twitter ακολουθώντας και τρολλάροντας  accounts κομμάτων  με ανεξιχνίαστες προθέσεις κι ακόμα πιο ανεξιχνίαστη δυναμική και συνεισφορά στο εκλογικό αποτέλεσμα δεδομένης  της φύσης του twitter ως μέσου αλλά και των Ελλήνων που βρίσκονται σε αυτό και οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό δεν  φαίνεται να είναι οι  αναποφάσιστοι.

2. Έχουμε ξαναμιλήσει για τη δύναμη των hashtags. To ευρηματικό #hollandreou  που λέγεται πως δημιούργησε η ομάδα επικοινωνίας της καμπάνιας Σαρκοζί   και για το οποίο πρώτοι γράψαμε προ καιρού σε αυτήν τη στήλη μπήκε για τα καλά και στα ελληνικά νερά ταράζοντάς τα. Αφορμή η δήλωση του κ. Τσίπρα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής  του στο Παρίσι που δημιούργησε θόρυβο και πολωτικές συζητήσεις  από το πώς ένας εκπρόσωπος της Αριστεράς χρησιμοποιεί hashtag που γεννήθηκε από συντηρητικούς για να χτυπήσει τον εκπρόσωπο των Σοσιαλδημοκρατών της Γαλλίας μέχρι το ότι πολύ απλά αυτό το hashtag  έγινε ένας νέος πολιτικός ‘όρος’.

3. Κι εκεί που γράφονταν αυτές  οι γραμμές έσκασε από την @katyaadler το Hollandopolous  που προβλέπουμε να παίρνει κι αυτό το δρόμο του προς τη δόξα.
Αλλά θα επανέλθουμε σε αυτό το θέμα μόλις έχουμε νεώτερα.

• Σύσσωμοι οι (λίγοι) άνθρωποι της διαφήμισης   που βρίσκονται στο twitter παρακολούθησαν και σχολίασαν την Eurovision την βραδιά του τελικού με κάποιους από αυτούς να δίνουν ρέστα με ιδιαίτερα δημιουργικά Tweets. Κάπου εκεί μπλέχτηκε και ο σχολιασμός της τρέχουσας πολιτικής κατάστασης , βάλε και το #fail της  δήλωσης της Λαγκάρντ  που μίλησε προσβλητικά για τους Έλληνες  και αναγκάστηκε υπό την πίεση των χιλιάδων σχολίων στη σελίδα της στο Facebook να ανασκευάσει και το βράδυ πέρασε κάπου ανάμεσα στο χιούμορ και τον σαρκασμό.

Όλα συνοψίζονται σε αυτό το tweet του @thanasipap: ‘’Φήμες ότι στο βρακί της Ελευθερίας είναι γραμμένη απάντηση στη Λαγκάρντ’’.

Και για να μπείτε στο πνεύμα #tovraki όπως κι η #foustanella ήταν από τα πιο δημοφιλή hashtags της βραδιάς μαζί με τα αναμενόμενα #eurovision και #eurovisiongr που έγιναν #tt.
Εδώ να πούμε, κι ελπίζουμε πως δεν μας έχει διαφύγει κάποιος, πως για πρώτη φορά μία μάρκα κάλυψε και αυτή το event  στην Ελλάδα μέσω twitter .Πρόκειται για την @windhellas και αν και τη βρήκαμε υπερβολικά politically correct μπράβο για την πρωτοβουλία!

• Βγήκε το shortlist των Ermis Awards  αλλά δεν το είδαμε να σχολιάζεται ( ακόμα και από τους μάστορες του είδους) με ιδιαίτερη θέρμη στα κοινωνικά δίκτυα τα οποία αποτελούν έναν ιδανικό τόπο προώθησης της δουλειάς όλων των εταιρειών και των ομάδων τους. Εξαιρείται από το σχόλιο η @mindworks (κι αν μας διέφυγε κάποιος εδώ είμαστε να επανορθώσουμε)! 

Σχετικά με αυτό το θέμα με  μισή χαρά είδαμε τον @ant1TV να επικοινωνεί με χαρά τις 7 υποψηφιότητές του! Και λέμε με μισή γιατί  η, τουλάχιστον, άλλη μισή ανήκει δικαιωματικά στην δημιουργό εταιρεία, την Frank.Το έγραψε όμως και αυτό ο @Thanasipap.
• Η  διαφήμιση της εβδομάδας  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ. Είναι μια διαφήμιση που έκαναν παιδιά από την JWT για την MINOAN LINES


 
188 LIKES μέχρι στιγμής στη σελίδα GREEKvertising που τη δημοσίευσε, τα περισσότερα από διαφημιστές άλλων εταιρειών, ακόμα και από λογαριασμούς άλλων διαφημιστικών εταιρειών όπως της πολύ καλής Jetlag και χωρίς να υπολογίζουμε τα εύσημα που έπεσαν σε σελίδες άλλων χρηστών που έκαναν το post share.
• Κλείνουμε με κάτι  από το εξωτερικό: #BBH,  #AXE, #EFFIE: Τhe Showcase

Καλή επιτυχία σε όλους τους shortlisted στα βραβεία και θα πούμε περισσότερα την άλλη Δευτέρα.

Love, Peace, Imagination, The Three Keys to Inspiration