To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οικονομικές Υπηρεσίες: Ενίσχυση της online προβολής

Οικονομικές Υπηρεσίες: Ενίσχυση της online προβολής
Οικονομικές Υπηρεσίες: Ενίσχυση της online προβολής

Η πλειονότητα των οικονομικών υπηρεσιών ακολουθεί το δρόμο της Online διαφήμισης, η οποία αποτελεί πλέον στρατηγικό μέσο προώθησης των υπηρεσιών τους, όπως προκύπτει από τη νέα έρευνα της Mediamind, εταιρεία παροχής τεχνολογικών λύσεων Digital Advertising, με τίτλο: «Financial Services: Making Smart Investments in Online Advertising».

Σύμφωνα με την έρευνα, οι διαφημιζόμενοι καθιστούν την οnline διαφήμιση το πιο σημαντικό όχημα marketing σε ό,τι αφορά στην επένδυση που κάνει ο κλάδος σε επίπεδα διαφήμισης. Πάνω από το 50% των impressions που παραδόθηκαν παγκοσμίως από τη Mediamind αφορούσαν σε τραπεζικές υπηρεσίες, με τις ασφαλιστικές υπηρεσίες (σπιτιού και αυτοκινήτων) να ακολουθούν. Οι εταιρείες πιστωτικών καρτών καταβάλουν σημαντικές προσπάθειες για να προσελκύσουν τους χρήστες προς τις καταχωρίσεις τους και να επιτύχουν τα υψηλότερα Conversion Rates και Click Through Rates.

Ένα ακόμα συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η χρήση Rich Media, μπορεί μέχρι και να τριπλασιάσει το Click Through Rate μιας καμπάνιας, συγκρινόμενο με τα απλά Banners. Η χρήση Video εκτοξεύει ακόμα περισσότερο το CTR και το Conversion Rate.

Σημειώνεται ότι η Thinkdigital είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της MediaMind στη ΝΑ Ευρώπη. Η έρευνα είναι διαθέσιμη στο http://ftp.thinkdigital.gr/media/MediaMind_Financial_Services_2011.pdf.