To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΟΠΑΠ

ΟΠΑΠ

ΟΠΑΠ - συμμετοχές…

Πάντως υπό κανονικές συνθήκες την Τετάρτη σύσσωμη η αγορά θα περάσει να καταθέσει τις προσφορές της στην διοίκηση του Οργανισμού. Οι τελευταίες ανεπίσημες πληροφορίες μας θέλουν στο δημιουργικό κομμάτι να συμμετέχουν οι εταιρείες: DDB–THE NEWTONS LAB (παιχνίδια-ΕΚΕ), BOLD (παιχνίδια-ΕΚΕ), SPOT JWT (παιχνίδια), FORTUNE (παιχνίδια), BBDO (ΕΚΕ), ATTP-ADEL-CHOOSE (ΕΚΕ), McCANN (ΕΚΕ). Αντίστοιχα, στο λογαριασμό media θα συμμετέχουν οι εταιρείες: BGM, TEMPO, MINDSHARE, MEC HELLAS, INITIATIVE και CARAT. Αυτές οι πληροφορίες κυκλοφορούσαν μέχρι την Πέμπτη για τις συμμετοχές, χωρίς να αποκλείεται οποιαδήποτε έκπληξη της τελευταίας στιγμής με συμπλήρωση σχημάτων ή αποχώρηση συμμετεχόντων.

ΕΘΝΙΚΗ…

Το πολυαναμενόμενο spec όχι μόνο ξεπάγωσε αλλά ανέδειξε και τους αναδόχους που θα χειριστούν από δω και πέρα το σημαντικό λογαριασμό. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες της στήλης, η BBDO Athens επικράτησε στο κομμάτι του δημιουργικού και η CARAT στο λογαριασμό media.

Tόπο στα νιάτα...

Σαν ένα φανταστικό leader περιγράφει τον Πέτρο Κωνσταντινίδη ο Toby Hoare στη συνέντευξη που φιλοξενεί σήμερα το adbusiness αλλά όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «όλα τα καλά πράγματα κάποια στιγμή τελειώνουν». Όπως άλλωστε λέει, μετά από τόσο χρόνια έπρεπε να δοθούν ευκαιρίες και στα πιο νέα στελέχη της Spot JWT.

NO YEB…

Ακούστηκε ότι όμιλοι ΜΜΕ αρνήθηκαν να δώσουν επιστροφές σε διαφημιστικές εταιρείες, με τη δικαιολογία των καθυστερήσεων των πληρωμών τους…