Η One Team για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Η One Team ανέλαβε την προετοιμασία και επιμέλεια διοργάνωσης της εκδήλωσης για την ανακοίνωση του προγράμματος ΕΚΕ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός «Αγα-ΠΑΟ όλη την Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ One Team ανέλαβε την προετοιμασία και επιμέλεια διοργάνωσης της εκδήλωσης για την ανακοίνωση του προγράμματος ΕΚΕ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός «Αγα-ΠΑΟ όλη την Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ναταλία Λορεντζιάδη αποχωρεί από τις εκδόσεις Λυμπέρη, όπου ασκούσε καθήκοντα New Media Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο νέα στελέχη εντάχθηκαν στο δυναμικό του ομίλου Εκδοτική Βορείου Ελλάδος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Advocate/Burson-Marsteller θα χειρίζεται στο εξής το λογαριασμό Δημοσίων Σχέσεων της Everest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη των εργασιών της και στην Ελλάδα ανακοίνωσε η εταιρεία ForestView, θυγατρική εταιρεία της Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της ΟΠΤΙΜΑ εντάχθηκε πρόσφατα η Μαρία Γιαννακοπούλου, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Marketing Manager, σε αντικατάσταση του Κ. Κανδηλώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυνατή μεταγραφή ετοιμάζεται να ανακοινώσει πολύ σημαντικός παίχτης του Retail.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα δευθύντριας Marketing & Επικοινωνίας έχει αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, από τον προηγούμενο μήνα, στη Δάφνη Επικοινωνίες η Πέννυ Μικελοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αφύπνιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και η ανάπτυξη νέας στρατηγικής στον τουρισμό, μπορούν να οδηγήσουν σε επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH GfK Hellas Retail and Technology Division και η Woop Media ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για τη σύναψη συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κονδύλι των 5 εκατ. ευρώ ενέκρινε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, για τη συμμετοχή του ΕΟΤ σε 69 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά την περικοπή διαφημιστικής δαπάνης στην οποία προχωρούν οι περισσότερες εταιρείες, η Ελαΐς Unilever Hellas δεν θυσιάζει την επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory