To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πωλήσεις: Μοχλός εξωστρέφειας και καινοτομίας

Πωλήσεις: Μοχλός εξωστρέφειας και καινοτομίας
Πωλήσεις: Μοχλός εξωστρέφειας και καινοτομίας

Το συνέδριο, που θα λάβει χώρα στο Καζίνο Λουτρακίου στις 27 Ιουνίου, διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Μάρκετινγκ - ALARM και Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - ELTRUN), με την ουσιαστική συμμετοχή εκατοντάδων στελεχών πωλήσεων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ο ρόλος των πωλήσεων θα αναλυθεί σε τέσσερις ενότητες, οι οποίες είναι οι εξής: Α) Εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων για αντιμετώπιση της κρίσης. Γενικοί διευθυντές θα αναλύσουν επιτυχημένα μοντέλα εξαγωγικών ελληνικών επιχειρήσεων. Β) Καινοτομία στις πωλήσεις μέσω Internet και Social Media. Θα παρουσιαστούν καινοτόμες ελληνικές περιπτώσεις (case study), όπου το online μάρκετινγκ και τα social media αναβάθμισαν τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση των πελατών. Γ) Αποτελεσματικά εξωστρεφή μοντέλα πωλήσεων. Διευθυντές πωλήσεων από συγκεκριμένους κλάδους (βιομηχανικά προϊόντα, καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες) θα αναλύσουν τον τρόπο οργάνωσης των πωλήσεων με καθαρά εξαγωγικό χαρακτήρα. Δ) Τα στελέχη πωλήσεων στο μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Στελέχη εταιρειών αναζήτησης εργασίας και ειδικοί επιστήμονες θα αναλύσουν τις πρόσφατες τάσεις στην αγορά εργασίας και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα στελέχη πωλήσεων. Οι 20 και πλέον ομιλητές είναι γνωστά στελέχη πωλήσεων, κορυφαίοι ειδικοί στο αντικείμενό τους, καθώς και αναγνωρισμένοι ακαδημαϊκοί, και οι παρουσιάσεις θα βασιστούν σε βέλτιστες πρακτικές γνωστών εταιρειών ή σε πρωτότυπες έρευνες/μελέτες. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στα www.salesingreece.org και www.ipe.org.gr.