To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Προσεχώς και Media spec…

Προσεχώς και Media spec…

Ταξίδια…

Tα ταξίδια στο εξωτερικό δίνουν και παίρνουν, όπως και οι σχετικές φημολογίες για τη συνεργασία των δύο εταιρειών…

Digi-ΕΟΤ

Portal για την πολιτιστική και τουριστική προβολή της χώρας θέλει να δημιουργήσει ο ΕΟΤ. Η σχετική προκήρυξη αναμένεται να συνταχθεί άμεσα…

TV-Non Paper 1

Η κρίση είναι ιδανικό φυτώριο για δύο εκ διαμέτρου αντίθετες αξίες: τη διαφθορά και την αρετή. Το δεύτερο δρόμο θέλουν να ακολουθήσουν τα κανάλια, όπως λένε άνθρωποί τους, και το πρώτο που τους καίει, φυσικά, είναι τα YEB. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, λοιπόν, συζητούν με την πολιτική ηγεσία: α) την άμεση νομοθετική αλλαγή των κανόνων στο καθεστώς των επιστροφών, β) τη διεκδίκηση από κοινού με τις τράπεζες (που έδιναν εγγυήσεις δημιουργώντας «φούσκες», όπως αναφέρουν) θεσμοθετημένης αρχήςεπιτήρησης της διαδρομής του χρήματος, γ) τη μείωση του ποσοστού των επιστροφών ει δυνατόν στο 4,5%- 5% και δ) την απευθείας σχέση με το διαφημιζόμενο, ώστε να γνωρίζει εκείνος που διαθέτει τα χρήματα τι πραγματικά πληρώνει και να διακοπεί ο κύκλος των επιστροφών.

TV-Non Paper 2

Στην έκθεσή τους μάλιστα προς τον αρμόδιο υπουργό (Τ. Χυτήρη), οι καναλάρχες μιλούν για απώλειες στα διαφημιστικά έσοδα το 2010 της τάξεως των 279 εκατ. ευρώ, με το ταμειακό πρόβλημα να πολλαπλασιάζουν οι επιβραβεύσεις, πόσω μάλλον όταν -όπως αναφέρουν- «δεν γίνονταν οι ορθές επενδύσεις στους δικαιούχους αλλά μόνον συμφέρουσες επιλογές για τις ίδιες τις διαφημιστικές». Βέβαια στο συνέδριο αλλιώς μας τα είπαν.

Συμμαχία

Ο δεύτερος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας για τον τουρισμό, με τίτλο «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας», παρουσιάζεται την Τετάρτη 13 Απριλίου στο Αμφιθέατρο «Μεγάρου Διοικητού Θεόδωρου Β. Καρατζά» της Εθνικής Τράπεζας. Την εκδήλωση θα χαιρετίσει ο υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, και οι πρόεδροι του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ), της Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ), της Ένωσης Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).




Καθυστερημένοι

Στα χέρια του παρηκμασμένου ΕΣΡ ανέθεσαν, όπως μαθαίνουμε, τη σύνταξη της οδηγίας για την εφαρμογή της αναθεωρημένης ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας για τα Οπτικοακουστικά, στην οποία μεταξύ άλλων εισάγονται νέες διατάξεις για τη διαφήμιση, αλλά και για τη λειτουργία των ραδιοτηλεοπτικών μέσων. Υποτίθεται ότι η Οδηγία αυτή είναι απαραίτητη, δεδομένου ότι το Προεδρικό Διάταγμα 109/2010, με το οποίο ενσωματώθηκε η Ευρωπαϊκή Οδηγία στο ελληνικό δίκαιο, έρχεται σε αντίθεση με το Π.Δ. 100/2000, το οποίο ρύθμιζε τα θέματα διαφήμισης και τηλεπώλησης. Παρά τη διαπίστωση αυτή, ωστόσο, το γηρασμένο και στενοκέφαλο ΕΣΡ συνεχίζει να ρίχνει πρόστιμα για θέματα διαφήμισης με την παλιά νομοθεσία.

Κάτι ξέρει

Όταν ένα μαγαζί καταργεί εντελώς τη Διεύθυνση Marketing και στη συνέχεια ο πρόεδρός του δηλώνει ότι η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση θα μειωθεί στο 1/3 σε σχέση με το 2007, καθώς η κατάσταση στην οικονομία είναι σε αδιέξοδο, σίγουρα κάτι παραπάνω
ξέρει… Όπως ανέφερε, άλλωστε, πρόσφατα ο Γιάννης Αλαφούζος σε συνέντευξή του: «Θα κλείσουν πολλά ΜΜΕ. Κάποια άλλα θα βγουν από τη μάχη τραυματισμένα και κατακερματισμένα. Εάν διασωθεί η χώρα, θα διασωθούν και ορισμένα ΜΜΕ»…

Διψάει η αυλή τους… αλλά

Στη ζεστή αγκαλιά της δημόσιας ΕΡΤ καταφεύγουν οι εταιρείες παραγωγής, που πιέζουν ασφυκτικά και με πολιτικούς δάκτυλους για μια θέση στον ήλιο του τηλεοπτικού χρόνου των σίριαλ της ΕΤ1. Ήδη 13 ευνοούμενοι του φεγγαριού έχουν πάρει έγκριση για παραγωγές ενημέρωσης, ενώ το μέγα ζητούμενο είναι τα σίριαλ.




Και οριζόντια…

Και τρίτος γύρος περικοπών και μάλιστα εφ’ όλης της ύλης και χωρίς εξαιρέσεις στους χαμηλόμισθους, όπως συνέβη τις δύο προηγούμενες φορές, ξεκινά στο Star, με το «ψαλίδι» αυτήν τη φορά να είναι τοποθετημένο στο 12%... Επίσης, «ακούγονται» ξανά διάφορα για το ενδεχόμενο συγχώνευσης με mega-λο αδελφάκι και «ποικίλες» συνέργιες…

Προβληματισμένος…

Στο «πρόγραμμα εξυγίανσης» φαίνεται να προσκρούει προς το παρόν η… νέα σελίδα που επιχειρούν να γυρίσουν στο Alter. Πλην των ρυθμίσεων για την εξόφληση των τραπεζών, «αγκάθια» παραμένουν οι οφειλές λόγω των «επιστροφών» προς τη διαφημιστική αγορά, καθώς και το κόστος «απομάκρυνσης» περίπου 250 εργαζομένων, χωρίς μάλιστα να είναι βέβαιο -καθώς εξαρτάται και από τις γενικότερες συγκυρίες στην οικονομία- ότι το «πρόγραμμα εξυγίανσης» θα «βγει» και το κανάλι θα αντέξει…

Ενιαίο branding

Στο «επαναλανσάρισμα» του Μακεδονία TV ως ΑΝΤ2 σκέφτονται να προχωρήσουν στον όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ, στο πλαίσιο των «διαρθρωτικών αλλαγών» στον τρόπο λειτουργίας του ομίλου, χωρίς ν’ αλλάξουν επί της ουσίας το περιεχόμενό του, ως «φθηνού» σε πρόγραμμα ψυχαγωγικού καναλιού. Παρεμπιπτόντως, πολύ θα ήθελαν να «ξεφορτωθούν» (πουλήσουν κι όχι κλείσουν) την εκδοτική Δάφνη και τα περιοδικά που εκδίδει, καθώς δεν προκύπτουν «συνέργιες» με τα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα του ομίλου. (Αυτά λένε ότι εισηγείται ο Χόλαντ στην οικογένεια Κυριακού)…

Φινάλε…

Τίτλοι τέλους, λένε οι κακές γλώσσες, ότι πέφτουν και στις εβδομαδιαίες Αποκαλύψεις των Κοτρώτσου - Κατσώνη, που τους είχε φέρει κοντά το «πάλαι ποτέ» ο Μιχάλης Ανδρουλιδάκης, τον καιρό που ήταν στις δόξες του ο Επενδυτής.