To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πτώση καταναλωτικής εμπιστοσύνης σε Ευρώπη-Ελλάδα

Πτώση καταναλωτικής εμπιστοσύνης σε Ευρώπη-Ελλάδα
Πτώση καταναλωτικής εμπιστοσύνης σε Ευρώπη-Ελλάδα

Συγκεκριμένα, ο παγκόσμιος δείκτης ανέβηκε δύο μονάδες το πρώτο τρίμηνο του 2011 και έφτασε τις 92. Αυτή η μικρή άνοδος προέρχεται κυρίως από τις περιοχές της Ασίας και της Μέσης Ανατολής που αποτελούν τις πλέον αισιόδοξες περιοχές του πλανήτη, σε αντίθεση με την Ευρώπη, όπου ο δείκτης της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης υπέστη σημαντική πτώση το τελευταίο διάστημα.
 
Εννέα στις δέκα πιο αισιόδοξες χώρες προέρχονται από την Ασία, ενώ εννέα στις δέκα πιο απαισιόδοξες προέρχονται από την Ευρώπη. Η Ινδία παραμένει η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, με την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη να παραμένει το πρώτο τρίμηνο του 2011 στις 131 μονάδες και να την ακολουθούν η Σαουδική Αραβία με 118 και η Ινδονησία με 116.

\"\"

Στην Ευρώπη, η Καταναλωτική Εμπιστοσύνη συνέχισε να πέφτει σε 18 από τις 28 χώρες, με 11 από αυτές να σημειώνουν το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό τους. Για την Ελλάδα, την Ουγγαρία, την Ιρλανδία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, την Ισπανία, τη Ρωσία, την Ουκρανία και τη Νορβηγία, πρώτη φορά ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης βρέθηκε σε τόσο χαμηλά επίπεδα. Ειδικά η Πορτογαλία (39 μονάδες), η Ουγγαρία (41), η Ελλάδα (45) και η Ρουμανία (46), κατέχουν τις τέσσερις τελευταίες θέσεις παγκοσμίως στην έρευνα της Nielsen. Σε αντίθεση με αυτές τις χώρες, η Γερμανία, εκμεταλλευόμενη τη δύναμη της οικονομίας της και τη μείωση της ανεργίας, κατάφερε σε ένα χρόνο να αυξήσει την Καταναλωτική της Εμπιστοσύνη κατά 18 μονάδες και να φτάσει στο υψηλότερο σημείο της με 92. Η Αυστρία έφτασε και αυτή στο ιστορικά υψηλότερο ποσοστό της με 97 μονάδες, όμως η Ελβετία είναι η χώρα που παραμένει σταθερά η πιο αισιόδοξη της Ευρώπης με 110 μονάδες.

«Η ανεργία και η Οικονομία επηρεάζουν σε βάθος την Ελληνική κοινωνία, καθώς όλο και λιγότεροι καταναλωτές έχουν διαθέσιμα χρήματα για αγορές», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια Νοτιοανατολικής Ευρώπης. «Οι καταναλωτές αναγκάζονται να πάρουν μέτρα περικοπής των εξόδων τους, κόβοντας πρώτα από τα ρούχα και τη διασκέδαση εκτός σπιτιού».