To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Rebranding του Dunlopillo από τη Stirixis

Rebranding του Dunlopillo από τη Stirixis
Rebranding του Dunlopillo από τη Stirixis

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση «ο συνολικός σχεδιασμός της ταυτότητας και του νέου concept καταστημάτων βασίστηκε στις αρχές και αξίες του brand με επίκεντρο την συνεχή ανησυχία για ευεξία και χαλάρωση, διαχρονική ποιότητα και υψηλή αισθητική των προϊόντων ύπνου. Η νέα ταυτότητα δίνει πιο μοντέρνα και φιλική εικόνα της μάρκας και εστιάζει σε στοιχεία ευζωίας – χαλάρωσης και ευεξίας που ο καταναλωτής απολαμβάνει με βάση τα πλεονεκτήματα χρήσης του υλικού Talalay Latex».

Η πρώτη εφαρμογή του νέου concept ολοκληρώθηκε μελετητικά και κατασκευαστικά από τη Stirixis στο νέο κατάστημα της αλυσίδας Dunlopillo στη Λ. Μεσογείων. Η κατασκευή του καταστήματος οργανώθηκε και εκτελέστηκε απρόσκοπτα και ο χώρος παραδόθηκε εντός των προγραμματισμένων χρονικών συμφωνιών.