To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σενάρια;

Σενάρια;

Θέσεις…

Τα επικοινωνιακά σχήματα παίρνουν θέση ενόψει των επερχόμενων εκλογών, βλέποντας αλλαγή του πολιτικού σκηνικού και τοποθετούνται στο κάδρο για να έχουν την καλύτερη αντιμετώπιση στους κρατικούς λογαριασμούς, αξιοποιώντας παλιές και σταθερές φιλίες.

Θετικά…

Πολλά θετικά σχόλια έχει αποσπάσει η καμπάνια της The Newtons για το Johnie Walker καθώς το «Keep Walking Greece» αποπνέει έναν αέρα αισιοδοξίας, που όλοι μας έχουμε ανάγκη σήμερα... Σημειώνεται πως στο spec για το συγκεκριμένο project, σύμφωνα με πληροφορίες, συμμετείχε η BBH, που τρέχει τον λογαριασμό του Johnie Walker διεθνώς αλλά και οι Soho Square και McΕrickson Athens από την Ελλάδα...

Αερολιμενικά…

3.2 εκατ ευρώ δαπάνησε για επικοινωνία και προβολή ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών το 2011. Τα στοιχεία προκύπτουν από τον δημοσιευμένο ισολογισμό του ΔΑΑ , που όπως φαίνεται δεν τον ακουμπάει κρίση…

Μνημό-σημο…

Το Μνημόνιο II έχει οδηγήσει σε μία σειρά συναντήσεων με φόντο το αγγελιόσημο… Σήμερα Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου έχει προγραμματιστεί έκτακτη Γενική Συνέλευση των εκδοτών, μελών της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (Ε.Ι.Η.Ε.Α.) στα γραφεία της, στη Μουρούζη, με αποκλειστικό θέμα το αγγελιόσημο και την ενδεχόμενη κατάργησή του ενώ την περασμένη Τετάρτη είχαμε τα… προεόρτια. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη για το ίδιο θέμα στο γραφείο του προέδρου του ΔΟΛ, Σταύρου Ψυχάρη με τη συμμετοχή των εκδοτών εφημερίδων. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέρος των εκδοτών προτείνει επέκταση του καθεστώτος του αγγελιοσήμου στο διαδίκτυο και μείωση του φόρου στο 10%. Φυσικά συναντήσεις πραγματοποιούν και οι νομικοί σύμβουλοι των Ενώσεων, Σωματείων και Οργανισμών Ασφάλισης (ΕΤΑΠ ΜΜΕ, ΠΟΕΣΥ, ΕΔΟΕΑΠ) του χώρου των μέσων…