To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στον Βόλο το Συνέδριο Place Marketing & Branding

Στον Βόλο το Συνέδριο Place Marketing & Branding
Στον Βόλο το Συνέδριο Place Marketing & Branding

Η τριήμερη διεπιστημονική συνάντηση για την Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα Τόπου έχει ως κεντρικό θεματικό άξονα το στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης μιας πόλης ή μιας ευρύτερης περιοχής, καθώς και την προβολή μιας ενιαίας ταυτότητας, διαδικασίες που απαιτούν συντονισμό και συνεργασία πληθώρας ειδικοτήτων και φορέων. Το concept της διοργάνωσης, σύμφωνα με την Επιστημονική Επιτροπή βασίζεται στο ότι «στις σύγχρονες κοινωνίες η ταυτότητα του τόπου αναπτύσσεται και αναδεικνύεται μέσα από τις τεχνικές του marketing και του branding του τόπου, διαμορφώνοντας συνθήκες ανάπτυξης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εικόνα ενός τόπου μπορεί να προσελκύσει νέους κατοίκους, τουρίστες και επενδυτές και να προκαλέσει αισθήματα τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Το αυξημένο παγκόσμιο ενδιαφέρον για την στρατηγική προβολή και ταυτότητα τόπου, σε κάθε κλίμακα (συνοικία – προορισμός – πόλη – περιφέρεια – κράτος) δημιουργεί την ανάγκη επιστημονικής διερεύνησης του αντικειμένου».

Την πρωτοβουλία διοργάνωσης φέρει το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΤΜΧΠΠΑ) σε συνεργασία με την πρωτοβουλία Ιmagine the City, συνεργατικό σχηματισμό νέων ατόμων και οργανισμών για την ανάδειξη της Ταυτότητας Τόπου και την Αστική Αναγέννηση. Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και του Δήμου Βόλου και υποστηρίζεται από το ΤΕΕ Μαγνησίας και την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας. Για την επιτυχία του εγχειρήματος, τις δυνάμεις τους ενώνουν οι: Διεθνές Ελληνικό Θέατρο, Intelligence Squared Greece, Δημιουργικές Γέφυρες και Brainlab, ΕΕΔΕ και η Ένωση Γραφιστών Ελλάδος, theSwitch place identity, Αwapai και Social Brands.

Σημειώνεται ότι οι εγγραφές έχουν ήδη ξεκινήσει στο www.placemarketing.gr. Η Direction Εκδοτικός Οργανισμός είναι Χορηγός Επικοινωνίας του Συνεδρίου με το περιοδικό adbusiness, το newsletter BusinessToday και το portal advertising.gr.