To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνεργασία της Nota με Shopping Network

Συνεργασία της Nota με Shopping Network
Συνεργασία της Nota με Shopping Network

Η ελληνική εταιρεία εσωρούχων Nota, η οποία έχει επιτυχημένη παρουσία στις αγορές της Ρωσίας, της Ιαπωνίας και της Μέσης Ανατολής, εγκαινίασε τη συνεργασία της με το ShoppingNetwork, έχοντας ως στόχο να αξιοποιήσει το Internet για την ενίσχυση των πωλήσεών της στη Δυτική Ευρώπη.

Το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση έγινε με την είσοδο της εταιρείας στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και τη διάθεση της χειμερινής συλλογής Nota Lingerie μέσω του Amazon.co.uk σε περισσότερους από 20 εκατ. ενεργούς online καταναλωτές.

Ο Γιώργος Χατζόπουλος, Managing Director του ShoppingNetwork, δήλωσε σχετικά: «Η Nota αποτελεί μια επιτυχημένη ελληνική εταιρεία η οποία χαρακτηρίζεται από πνεύμα εξωστρέφειας και συνεχούς διερεύνησης καινοτόμων τρόπων για να επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της. Είναι χαρά μας που προχωράμε μαζί τη διαδικασία εισαγωγής του brand σε νέες αγορές».

Από την πλευρά του ο Βασίλης Μασσέλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Νότα Μασσέλος ΑΕ και Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος, επισήμανε ότι «η Nota, αλλά και οι ελληνικές επιχειρήσεις μόδας γενικότερα, έχουν πολλά να κερδίσουν αξιοποιώντας τις δυνατότητες των marketplaces  για απευθείας διάθεση των προϊόντων τους, κατ’ αρχάς στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης».