To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τηλεοπτικό casting από Merenda και OgilvyOne

Τηλεοπτικό casting από Merenda και OgilvyOne
Τηλεοπτικό casting από Merenda και OgilvyOne

Μεγάλη απήχηση είχε το κάλεσμα της Merenda Crunchy στους θεατές να πρωταγωνιστήσουν αυτοί στο νέο της τηλεοπτικό σποτ, κάνοντας το δικό τους δοκιμαστικό video μέσα από μία Facebook εφαρμογή. Τις πρώτες 10 μέρες δημιουργήθηκαν περισσότερα από 3.500 videos, ενώ οι fans της σελίδας της Merenda αυξήθηκαν κατά 35.000.

Παίρνοντας τη σκυτάλη από το τηλεοπτικό σποτ, η OgilvyOne Athens σχεδίασε αυτή την πρωτότυπη Facebook εφαρμογή, που επιτρέπει στους χρήστες να διαλέξουν σε ποιο από τα τέσσερα τετράγωνα θέλουν να εμφανιστούν και στη συνέχεια, ανοίγοντας την κάμερα του υπολογιστή τους να τραγουδήσουν, δίπλα στους άλλους τρεις πρωταγωνιστές.

Το video που δημιουργούν, μπορούν να το μοιραστούν με τους φίλους τους στο Facebook και αυτοί με τη σειρά τους μπορούν να προσθέσουν τον εαυτό τους, παίζοντας και αυτοί στο ίδιο video.

Ο διαγωνισμός συνεχίζεται, ενώ το πρώτο τηλεοπτικό σποτ με τις συμμετοχές των καταναλωτών θα κάνει πρεμιέρα μέσα στον Απρίλιο.