To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

#Timeliners_ads: Εκλογές, Champions League & Pornhub

#Timeliners_ads: Εκλογές, Champions League & Pornhub
#Timeliners_ads: Εκλογές, Champions League & Pornhub

Κάτι ο Β\' γύρος των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών, κάτι οι Ευρωεκλογές και κάτι ο τελικός του Champions League δεν προλαβαίναμε να βλέπουμε διαφημίσεις και σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα και να αντλούμε πολύτιμα συμπεράσματα.

- Τα video που έβγαλε το ΠΟΤΑΜΙ με την κοπελίτσα που μιλάει για ‘την πρώτη της φορά’ υπονοώντας την πρώτη φορά που είχε ολοκληρωμένο σεξ κι εννοώντας την πρώτη φορά που καλείται να ψηφίσει, καθώς κι εκείνο με την ώριμη κυρία που εξομολογείται πως έχει καιρό \"να το κάνει\" υπονοώντας και πάλι το σεξ κι εννοώντας το να ψηφίσει, ξεσήκωσαν θύελλα διαμαρτυριών ακόμα κι από υποψηφίους του ίδιου του κόμματος του Ποταμιού. Άνδρες και γυναίκες απλοί πολίτες τα βρήκαν προσβλητικά και σεξιστικά. O ίδιος ο Σταύρος Θεοδωράκης δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή πως ήταν πρωτοβουλία της ομάδας του για τα κοινωνικά δίκτυα κι ότι λίγο- πολύ δεν είχε ιδέα.

Η χειρότερη λεπτομέρεια: Πρόκειται για αντιγραφή παλιότερου σποτ του Ομπάμα που μάλιστα είχε ακολουθήσει αντίστοιχο του Πούτιν!

Δείτε το σποτ του Ομπάμα από το 2012 με πρωταγωνίστρια την Lena Dunham από τη σειρά GIRLS με κλικ στη φωτό

\"\"

- Στην Αθήνα  ο συμπαθέστατος (και μάλλον νικητής  της αναμέτρησης  για την Δημαρχία της Αθήνας όπως δείχνουν τα νούμερα τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές)  Γιώργος Καμίνης κι η ομάδα του έπεσαν θύματα της κατά γενική ομολογία εξαιρετικής σε επιδόσεις στα κοινωνικά δίκτυα ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ και των διαθέσεων του luben.tv που ζήτησε από τους Flotsam & Jetsam να ‘απαντήσουν’ στα viral  \"είμαι με τον Καμίνη\". Η ευφάνταστη δημιουργική ομάδα ξεκίνησε με 15 περίπου θέματα και μετά αυτά δεν έγιναν απλά viral αλλά και memes με δεκάδες νέα να παράγονται από απλούς πολίτες και να διαδίδονται με καταιγιστικούς ρυθμούς.

\"\"

Πιο πάνω είδατε το μήνυμα του Γιώργου Καμίνη και δύο ενδεικτικά θέματα από αυτά που δημιουργήθηκαν για λογαριασμό του luben.tv. Να και μερικά από απλούς χρήστες

\"\"

- Κλείνοντας με τις εκλογές έχετε αναρωτηθεί τι λέει ο κόσμος για τις πολιτικές διαφημίσεις? Ρίξτε μια ματιά εδώ. Κι οι μάρκες? Μία τόλμησε να σχολιάσει- με ομολογουμένως εξαιρετικό χιούμορ

\"\"
 
- Αρκετά με τις εκλογές. Το Σάββατο είχε τελικό Champions League. Αριστοτεχνικός ο χειρισμός του λογαριασμού της @Heineken που έκανε tweet streaming ολόκληρο τον αγώνα και μάλιστα με τη ματιά δύο ανθρώπων που όχι απλά ήξεραν και από μπάλα και από επικοινωνία αλλά ο καθένας από τους δύο στήριζε διαφορετική ομάδα κι οι δύο μαζί με χιούμορ την Heineken.

Αξίζει πραγματικά να δείτε όλα τα tweets- απλά επισκεφθείτε το #sharethesofa ή κάντε ένα κλικ στη φωτό για να δείτε το vine κι όλα τα υπόλοιπα tweets.

\"\"
 
- Εντωμεταξύ μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα πιο πέρα το pornhub ζήτησε από τον κόσμο ιδέες για μια καμπάνια για όλη την οικογένεια.

Δείτε τις 15 επικρατέστερες ιδέες με κλικ στη φωτό

\"\"
 
- Θα κλείσουμε με κάτι τέλειο από το ΑΧΕ (κλικ για να μυρίσετε :p)

\"\"
 
Καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές