To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

#Timeliners_ads: Όταν ο Van Damme έγινε viral

#Timeliners_ads: Όταν ο Van Damme έγινε viral
#Timeliners_ads: Όταν ο Van Damme έγινε viral

Πολύς κόσμος αναρωτήθηκε αν η διαφήμιση ήταν αληθινή ή πειραγμένη ψηφιακά ή υπήρχε στάντμαν που αντικαθιστούσε τον δημοφιλή ( κι αγέραστο ) Βέλγο ηθοποιό σε βαθμό που η Volvo έβγαλε επίσημη ανακοίνωση με την οποία επιβεβαιώνει ότι η διαφήμιση βασίστηκε σε πραγματικά γυρίσματα με τον ηθοποιό και τελικά \"δεν ήταν και τόσο επικίνδυνη όσο φαίνεται\". Δείτε τo teaser αλλά κι ολόκληρη την συναρπαστική διαφήμιση με τίτλο \"The Epic Split\" εδώ:

\"\"

(Cover Photo: Getty/PHILIPPE LOPEZ)

-    Νέα τάση στα κοινωνικά δίκτυα που έθεσε υπόψη μας ο Φώτης Βαλλάτος: Μάρκες ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις? Ναι, γιατί όχι, είναι γνωστή η άποψη των Timeliners ότι οι  μάρκες, ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να φέρονται σαν άνθρωποι.

Δείτε χαρακτηριστικά το καλωσόρισμα της Microsoft στο νέο PLAYSTATION 4

\"\"
 
Και διαβάστε το πλήρες άρθρο που σχολιάζει τη νέα τάση εδώ

-    Είπαμε Playstation 4. Και να η νέα του διαφήμιση με τίτλο #4ThePlayers

\"\"
 
OΚ, η διαφήμιση είναι έπος (δεν θα περιμέναμε κάτι λιγότερο από την 180 Amsterdam) αλλά αυτό που είναι πραγματικά νέο είναι το hashtag. Όχι ότι ο τίτλος του σποτ είναι το hashtag ή ότι η καμπάνια έχει το δικό της hashtag.Αλλά το ότι αν κλικάρετε το hashtag πάνω αριστερά και μέσα στην οθόνη του YouTube θα οδηγηθείτε στο Twitter με παρότρυνση να διαδώσετε τα νέα! Κλικ οπωσδήποτε να δείτε τι μπορείτε να κάνετε κι εσείς!

-    Πανικός στην Kellogg’s. Με αφορμή ένα tweet. Συγκεκριμένα ένα tweet που ζήταγε ένα RT για να δώσει ένα πρωινό σε παιδάκια που έχουν ανάγκη. Το λιγότερο που γράφτηκε ήταν το περί εκβιασμού. Η αλήθεια είναι πως ήταν κάπως αυτό το tweet και το χειρότερο πως το έσβησαν κιόλας από το timeline.

Διαβάστε πολλά από  τα σχόλια και σχετικό ρεπορτάζ με κλικ πάνω στη φωτό του tweet πριν σβηστεί

\"\"

-    Θα κλείσουμε όπως πάντα μουσικά. Το Red Bull ξέφυγε τελείως. Στις 14/11 το βράδυ είχε μέσω Youtube livestream σε 30 κανάλια !!!!!! παράλληλα που αναμετάδιδαν 30 διαφορετικά dj gigs που λαμβάνανε χώρα στις κάψουλες του London Eye. Για δύο ώρες παραληρούσαμε. Μουσική, εικόνα, ήχος άψογα όλα.

Διαβάστε τι είδαμε (να\' ναι καλά πάλι ο Φώτης Βαλλάτος που το έγραψε πρώτος στο Facebook) εδώ

\"\"
 
Να είστε καλά, καλή εβδομάδα, καλή επιτυχία σε όσους παίζουν σε όλα αυτά τα σπεκ που τρέχουν αυτή τη στιγμή, να νικήσουν οι καλύτεροι κι αγάπη μόνο και μουσικές