To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

#Timeliners_ads: Ψύχρα πολλή...

#Timeliners_ads: Ψύχρα πολλή...
#Timeliners_ads: Ψύχρα πολλή...

>Από τον @vmanias στο twitter πέσαμε πάνω σε μια φανταστική interactive φωτό που ανέβασε το Red Bull Art Of Motion στο Facebook.

Με ένα κλικ στη φωτό και πολλά κλικ αμέσως μετά, μεταφερθείτε στην Σαντορίνη και πετάξτε με τα παιδιά του Red Bull κι ένα ‘Gigapixel Panorama’

\"\"
 
>Αρέσει: Ναι και ο Justin αρέσει αλλά εμείς μιλάμε για το σποτ της Google Chrome για το Chromecast. Και ναι, η μουσική του σποτ είναι το γνωστό ΣΥΡΤΑΚΙ.

Δείτε το σποτ κλικάροντας εδώ

\"\"
 
>Δεν αρέσει: H διαφήμιση ADORO Ανώνυμοι Τυροφάγοι. Θεωρούμε για ευνόητους λόγους του τύπου δεν παίζεις με τον πόνο των άλλων, ε?

>Κι άλλο Red Bull. Να παραδίδει μαθήματα του πώς να κάνεις έναν σωστό διαγωνισμό στα κοινωνικά δίκτυα. #SpotTheCans και στο Pinterest και πραγματικά από εμάς, Chapeau!

\"\"

>Επί του πιεστηρίου: Εξαιρετική η ιδέα προώθησης της Διεθνούς Εβδομάδας Βιβλίου. Χρησιμοποιήστε το # Διεθνής_Εβδομάδα_Βιβλίου κι ακολουθήστε τις οδηγίες. Συμβαίνει τώρα στο Facebook.

#Διεθνής_Εβδομάδα_Βιβλίου Παίρνουμε το πιο κοντινό μας βιβλίο, πάμε στη σελίδα 52, αντιγράφουμε την 5η πρόταση και την αναρτούμε ως στάτους. Δεν αναφέρουμε τον τίτλο. Συμπεριλαμβάνουμε τους κανόνες ως μέρος του στάτους.

>Πόσο βαθειά είστε μέσα στο Twitter? Καμιά φορά τα φαινόμενα απατούν. Δεν πρέπει πάντα να αφουγκραζόμαστε μόνο το timeline μας γιατί αυτό λίγο πολύ αντανακλά τον εαυτό μας.

Ποιοι είναι οι 370.825 χρήστες του twitter? Κάποιοι από αυτούς είναι  αυτοί που σήμερα Δευτέρα το πρωί κάνουν trending topic τα παρακάτω θέματα:

\"\"
 
Κοιτάξτε με προσοχή τα trending topics  #1 και #3 των 7 ημερών. Περισσότερα στο trending.gr και τα συμπεράσματα δικά σας.

>Θα κλείσουμε με κάτι που μας κάνει να ζηλεύουμε. Δείτε με πιο τρόπο προωθούν τον νέο τους δίσκο οι MGMT. Ένα ειδικά σχεδιασμένο cover story για το Pitchfork . Και πείτε μας, πότε θα δούμε κάτι παρόμοιο εδώ? Δεν είναι ανάγκη να είναι για δίσκο. Μπορεί να είναι για οτιδήποτε. Αυτό είναι για μας online creativity. Κλικ και have fun

\"\"
 
Αυτά τα ολίγα για σήμερα, ζηλέψτε και φιλοδοξήστε δημιουργώντας και παίρνοντας ρίσκα και καλή βδομάδα να έχουμε.