To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

#Timeliners_ads: Sex & Ads & Rock n’ Roll

#Timeliners_ads: Sex & Ads & Rock n’ Roll
#Timeliners_ads: Sex & Ads & Rock n’ Roll

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες η χρήση του σαν οχήματος απόσπασης της προσοχής του καταναλωτή - αποδέκτη έχει κατά κόρον αυξηθεί ενώ παράλληλα αυξάνονται η συζήτηση κι οι διαμαρτυρίες ενάντια στην καλλιέργεια  και διάδοση σεξιστικών προτύπων.

Στα παλαιότερα χρόνια το σεξ υπονοείτο κι ήταν περιοχή μαρκών  και προϊόντων που απευθύνονταν κυρίως σε άνδρες. Κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 80 η Triumph, γερμανική εταιρεία εσωρούχων τόλμησε πρώτη και λάνσαρε στην διεθνή αγορά μία μάρκα σχεδιασμένη  να απαντά στο στυλ των πιο ψαγμένων αισθητικά, με αυτοπεποίθηση ανδρών  (εμμέσως πλην σαφώς απηύθηναν την μάρκα HOM στους ομοφυλόφιλους, μια αγορά που ανέβαινε ραγδαία ‘βγαίνοντας προς τα έξω’ τότε κι ήταν έτοιμη να ξοδέψει κάτι παραπάνω για ότι εξέφραζε  τα εκλεπτυσμένα εν πολλοίς γούστα της).

Μετά ήρθαν τα χρόνια της Levis όπου ο άνδρας έγινε επιτέλους  κι αυτός \"αντικείμενο\", ποιος δεν έχει δεί την διαφήμιση με τον νεαρό που βγάζει το παντελόνι του  στο πλυντήριο μπροστά στα έκπληκτα μάτια των  (μεγαλύτερων ηλικιακά) γυναικών ;

Και τα χρόνια του Calvin Klein που απελευθέρωσαν τα πνεύματα ακόμα παραπάνω

\"\"

\"\"
 
Η αλήθεια είναι πως ακόμα και τώρα αυτού του είδους οι άψογες αισθητικά αλλά προκλητικές διαφημίσεις  δεν αποτολμώνται παρά από συγκεκριμένες κατηγορίες αγαθών, κυρίως στον χώρο της μόδας, αρωμάτων κι ένδυσης.

Όμως υπάρχουν κι εξαιρέσεις. Μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες γαλακτομικών στον κόσμο και ηγέτης στη χώρα της την Φινλανδία , η Valio, τολμάει παραπάνω.

Την διαφήμιση την βρήκαμε από τον @Denise7Menace στο Twitter

\"\"
 
Εκεί και πάνω στο thread που δημιουργήθηκε ανοίχτηκε ένας διάλογος που μετά συνεχίστηκε και  στον τοίχο της @athensbynite στο Facebook.

Το ενδιαφέρον δεν είναι οι απόψεις  για την διαφήμιση. Εννοείται ότι  ήταν και από την μία κι από την άλλη πλευρά. Δηλαδή κάποιοι την βρήκαν σεξιστική  κι αηδιαστική και κάποιοι έξυπνη.

Το ενδιαφέρον ήταν το πώς διαφοροποιούνταν τα σχόλια ανά πλατφόρμα, φύλο κι επάγγελμα.
Δείτε χαρακτηριστικά μια πρόχειρη σύνοψη:

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ/ ΣΧΟΛΙΑ

TWITTER

FACEBOOK

ΘΕΤΙΚΑ

56

4

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

5

14

RT

53

 

FAV

67

 

LIKE

 

10

SHARE

 

2



Να σημειωθεί επίσης ότι σχεδόν καμία γυναίκα δεν την σχολίασε σαν  έξυπνη και  ότι το σύνολο των ανθρώπων του χώρου μας που τη σχολίασαν την βρήκαν στην καλύτερη έξυπνη αλλά σεξιστική και στη χειρότερη αηδιαστική και χυδαία.

Με αφορμή  κάποια σχόλια που γράφτηκαν στο σχετικό thread έγινε μια αναζήτηση στο Google η οποία οδήγησε σε απρόβλεπτο και ξεκαρδιστικό αποτέλεσμα

\"\"
 
Εδώ η διαφήμιση του header μας, πάλι από την Valio, πίσω εκεί στο 1998 και από την  TBWA

\"\"

-    Ads

Ακολουθεί διαφημιστικό break με μερικές εξαιρετικές διαφημίσεις που εντοπίσαμε μέσω  Twitter (δείτε της με κλικ πάνω στη φωτό)

Διαφήμιση με  time lapse για την μεταμόρφωση ενός αστέγου

\"\"
 
Καταπληκτική διαφήμιση Honda που βασίζεται σε οφθαλμαπάτες

\"\"

Coca-Cola uber alles στα σκαλιά

\"\"
 
-    Rock ‘n Roll

O David Bowie τραγουδάει για το ρολόι Louis Vuitton. Κανένα ροκ, μόνο μπαρόκ.

\"\"
 
Η καλύτερη καμπάνια της χρονιάς στο music marketing, το Reflector των Arcade Fire

\"\"

H διαφήμιση του Rolling Stone που βγάζει τους DJs άχρηστους

\"\"

Και κάπου εδώ τελειώσαμε για σήμερα. Καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές