To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τρεις υποψήφιοι για τη Vodafone

Τρεις υποψήφιοι για τη Vodafone

Μάζεμα…

Νέα πολιτική ακολουθούν τα πολυεθνικά διαφημιστικά δίκτυα για τα παραρτήματά τους στις αγορές της Ν.Α. Ευρώπης και όχι μόνο…Πιο συγκεκριμένα παρατηρείται η τάση να παραχωρούν κομμάτι του μετοχικού τους μεριδίου στον κύριο εγχώριο μέτοχο και να συνεχίζουν τη συνεργασία διατηρώντας μειοψηφικό πακέτο μετοχών… Ένα τέτοιο deal μαζέματος φαίνεται να παίζει και στη χώρα μας…

Ισχύς εν τη ενώσει…

Και μέσα σε όλα αυτά που ακούγονται για τα διεθνή δίκτυα, αλλά και για τις συγχωνεύσεις που έρχονται στην ελληνική αγορά επικοινωνίας, πήρε το αυτί μας πως εταιρεία μέλος του Ομίλου της WPP βρίσκεται σε διαβουλεύσεις εξαγοράς με μεγάλη ελληνική διαφημιστική. Θετική βεβαίως εξέλιξη για την εν λόγω εταιρεία, καθώς θα ενισχύσει σημαντικά τη θέση της στην αγορά… Για να δούμε, όμως, θα κλείσει το deal;

Πολυεπίπεδο σενάριο

Κυκλοφόρησε ως σενάριο την προηγούμενη εβδομάδα ότι ο πιθανός γάμος των δύο μεγάλων ελληνικών τραπεζών στέλνει αντισταθμιστικά στον προεδρικό θώκο του ΟΤΕ τον διευθύνοντα σύμβουλο της δεύτερης… Επίσης χαμένος θα είναι και ο διαφημιστής της δεύτερης, γιατί η δουλειά θα παραμείνει εκεί που είναι όλα αυτά τα χρόνια…

Έρχεται…

Η συγχώνευση των δύο μαρκών στο γάλα (ΔΕΛΤΑ-ΜΕΒΓΑΛ), πέρα από νέο manager που θα τρέξει το
project, θα φέρει και spec για το ποια διαφημιστική θα το χειριστεί…

Τράμπα…

Αλλαγή σε πολύ υψηλό επίπεδο, με εσωτερική μετακίνηση, ακούγεται ότι έχει αποφασιστεί σε μεγάλο media agency…

Για δύο;

Αυτή την εβδομάδα αναμένεται η απόφαση ανάθεσης στο διαγωνισμό μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας. Η απόφαση θα έρθει από το εξωτερικό και στη short list «παίζουν» δυνατά δύο.

Πράσινη καραμέλα

Στην karamella μετακινήθηκε η Mαριάννα Μαρινάκη-Γόντικα, πρώην Client Service Director και μέλος του Management Team της UpSet!, από την οποία αποχώρησε τον περασμένο Φεβρουάριο.




Εισαγόμενος…

Σημαντικές αλλαγές σε πολυεθνική διαφημιστική του Αμαρουσίου, ένθεν του άξονα της Κηφισίας, όπου τις τύχες της αναλαμβάνει ως επικεφαλής «εισαγόμενος» μάνατζερ από το δίκτυο…Το ευχάριστο είναι ότι δεν αποχωρεί η σημερινή κεφαλή της εταιρείας, αλλά αναλαμβάνει πόστο που το γνωρίζει καλά…

Vamos…

Mαθήματα ισπανικών αποφάσισε να προσφέρει στους εργαζόμενούς της η McCann.

Ούτε ένας;

Αν και προσκλήθηκαν πολλοί, ούτε ένας Έλληνας πολιτικός δεν έδωσε το παρών στην εκδήλωση για την είσοδο της ABN AMRO Bank στην ελληνική αγορά…

Απόφαση πριν…

Διαψεύδει ο Ευγένιος Τριβιζάς ότι πρόκειται να συμμετέχει σε υποτιθέμενη συμφωνία μεταξύ της εταιρείας PLPH (People’s Literatute Publishing House), θυγατρικής της China Publishing Group Corp, που φέρεται να έχει υπογράψει deal με τα «Ελληνικά Γράμματα», που έβαλαν λουκέτο με απόφαση ΔΟΛ. Η συζήτηση -αναφέρει- είχε γίνει προ της απόφασης για αναστολή λειτουργίας του εκδοτικού οίκου.

Στο μυαλό του Λαυρέντη…

Ένα από τα σενάρια που επεξεργάζεται στο μυαλό του ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης είναι να παραχωρήσει τα υποκαταστήματα της τράπεζάς του και να την μετατρέψει σε μια σημαντική και σοβαρή Investment Bank. Στο μεταξύ ολοκληρώνονται οι εργασίες ανακαίνισης στο παλιό κτίριο της Interamerican στη Λεωφόρο Συγγρού, το οποίο θα αποτελέσει το κεντρικό «στρατηγείο» του Ομίλου Λαυρεντιάδη.

Αν αληθεύει…

Πολύ μεγάλο λάθος ήταν η αρνητική απάντηση των δύο αδελφών στην πρόταση του Λ.Λ. για την
απόκτηση του συνόλου των μετοχών τους στην εφημερίδα έναντι 80 εκατ. ευρώ, αναλαμβάνοντας
τα χρέη και τα δάνεια… Αν είναι αλήθεια το ποσό της προσφοράς, η αρνητική τους απάντηση ήταν σίγουρα «πολύ γενναία», αλλά συνάμα έχασαν και μια πολύ μεγάλη ευκαιρία…

Αντάρτικο

Μπροσούρα τύπου Unicef (για τα παιδιά της Αφρικής), με αναγωγές κόστους αρνητικών-θετικών
πρακτικών (π.χ. ένα τανκ κοστίζει όσο φαγητό για 5 χρόνια), ετοιμάζουν δαιμόνιοι ρεπόρτερ στο ΔΟΛ με γνώσεις πάνω στο marketing και τη διαφήμιση. Θα σταλεί σε διαφημιστικές και media units (ανωνύμως) και θα επιχειρεί να ασκήσει πίεση για αρνητική ψήφο προς το εγχείρημα του Στ. Ψυχάρη να ενοποιήσει τις συντακτικές ομάδες και να απολύσει διοικητικούς. Στα επιχειρήματα ότι το κόστος δικαιωμάτων της ταινίας του Χάρι Πότερ (1,2 εκατ. ευρώ) ισούται με τις αμοιβές 50 δυνατών συντακτών στη δημοσιογραφική έρευνα επί 3 χρόνια.




Τarget group

Επίσης, θα επισημαίνεται στους διαφημιστές ότι τυχόν ενοποίηση δημοσιογραφικών ομάδων (newsroom) θα αμβλύνει τις διαφορές των «Νέων» και του «Βήματος», με αποτέλεσμα την ακύρωση του επιχειρήματος του Εμπορικού για παράλληλα προβολή των διαφημιζομένων σε αμφότερα τα έντυπα.

Κάτι κινείται

Μπορεί στον Πήγασο να απεργάζονται σχέδια επιβίωσης στην κρίση, ωστόσο δεν λείπουν και προτάσεις για νέα ένθετα, τα οποία θα αναλάβει το τμήμα περιοδικών του Φ. Τσιμέλα (Homme, Paper, Εικόνες).

Ladies agreement;

Συγχώνευση και συνεργασία μας μυρίζει μια πρόσφατη μετακόμιση στο χώρο του PR. Θα επανέλθουμε.

Το ταμείον μείον

Μπορεί η περσινή ιδέα περί ίδρυσης «Ταμείου Επισφαλειών» να ήταν μια απλή θεωρητική κατασκευή που δεν προχώρησε το 2009, καθώς βρήκε προσκόμματα στο χώρο των ΜΜΕ, φέτος όμως ο εμπνευστής της την επαναφέρει, καθώς τα φέσια φυτρώνουν σαν μανιτάρια. Διαφημιζόμενοι αποχωρούν αφήνοντας χρέη, εταιρείες κλείνουν, άλλες μπαίνουν στον πτωχευτικό νόμο. Ο πρόεδρος, πιο ψύχραιμος, επιμένει στην αρχική του θέση ότι «εάν υιοθετηθούν τα μέτρα στην πράξη μπορεί να προκαλέσουν νέες αρνήσεις πληρωμών, αφού οι διαφημιζόμενοι θα γνωρίζουν πως τελικά κάποιος άλλος θα αναλάβει το κόστος».

Με γοργούς ρυθμούς…

Τα γραφεία ετοιμάζονται επί της Βασιλέως Κωνσταντίνου, το «πλήρωμα» της εφημερίδας αναμένεται να ξεκινήσει full time δουλειά και δοκιμαστικά το αργότερο στις αρχές Οκτωβρίου, με στόχο η εφημερίδα να βγει το αργότερο στις αρχές Νοεμβρίου, πριν από τον α’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών στις 7 Νοεμβρίου. Πλην του Χρήστου Μουλίνου και της δημοσιογραφικής ομάδας που πήρε μαζί του, φεύγοντας από τη Veto, το σχεδιασμό του αβάπτιστου προς το παρόν νέου φύλλου του Γιώργου Φιλιππάκη έχει αναλάβει ο art director Ηλίας Τρακαδάς.

Προς το παρόν μόνο fan…

Το Kontra Channel, το… τέταρτο κατά σειρά κανάλι που στήνει ο Γιώργος Κουρής, ξεκίνησε κανονικά εκπομπές, θυμίζοντας ως ένα βαθμό το αλησμόνητο Κανάλι 5, με τη διαφορά ότι πλέον τους «φιλιππικούς» κατά «κλεφτών», «διαπλεκόμενων», «σάπιων» κ.λπ. «απαγγέλει» ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του, Γιώργος Κουρής, ο οποίος «ψάχνει» για αναλογικό «αναμεταδότη» - συνεργάτη και στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς ψηφιακά μεταδίδεται παντού μέσω Conn-X. Παρέμβαση στο δελτίο, υποβάλλοντας τα σέβη του και τη βαθιά του εκτίμηση στον εκδότη, έκανε και ο Νίκος Ευαγγελάτος, ο οποίος ακούγεται ότι σύντομα θα στήσει εκπομπή σαν τις «Αποδείξεις» - ανάχωμα στους «κακούς» κερδοσκόπους…