To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Webit 2013: Ψηφιακή σύγκλιση στην Κωνσταντινούπολη

Webit 2013: Ψηφιακή σύγκλιση στην Κωνσταντινούπολη
Webit 2013: Ψηφιακή σύγκλιση στην Κωνσταντινούπολη

Του Ηλία Γκάγκα, Executive Director,  TailWind

Είναι αδύνατο να βρεθείς στην Κωνσταντινούπολη και να μην σκεφτείς – έστω και στιγμιαία – την ένωση δυο ηπείρων, να μην τη νοιώσεις στις εικόνες, τις μυρωδιές και τα ακούσματα που θα βιώσεις. Ακόμη και αν δεν το συνειδητοποιήσεις στην αρχή, οι γέφυρες που ενώνουν τις δυο ακτές του Βόσπορου, την Ευρώπη με την Ασία, θα στο θυμίσουν με εντυπωσιακό, πολύχρωμο τρόπο!

Αντίστοιχες γέφυρες θα αναζητήσεις σίγουρα, καθώς θα διαβείς την είσοδο της Webit, η οποία εφέτος κάλυψε ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων για 2 ημέρες και 1 νύχτα. Ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, προγραμματισμένες και τυχαίες συναντήσεις, συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων γεφύρωσαν αποστάσεις, πάντρεψαν ιδέες, ένωσαν παλιούς γνώριμους & νέα πρόσωπα κάτω από την ευρύτατη ομπρέλα που είναι πλέον το Marketing και η Διαφήμιση στην ψηφιακή εκδοχή τους.

•    Digital Marketing & Innovation (στην κεντρική αίθουσα)
•    Metrix & Big Data
•    eCommerce
•    Telco Summit
•    Leaders of the Future
•    Apps Devcamps & Workshops


Αυτές ήταν οι θεματικές ενότητες της Webit. Υπάρχουν άραγε κοινά σημεία ανάμεσα σε όλα τα παραπάνω; Υπάρχει τρόπος να ενώσεις όλες τις εκφάνσεις του σύγχρονου ψηφιακού Marketing; Πως συνδέονται έννοιες όπως Display, Social, Mobile, Video, eCommerce, Programmatic και Big Data; Μπορεί κάποιος να ανακαλύψει ορισμένες βασικές αρχές που διέπουν όλο το ψηφιακό οικοσύστημα;
Παρακολουθώντας ομιλίες από όλες τις θεματικές ενότητες άρχισα να ανακαλύπτω κοινά σημεία και συνισταμένες στις τοποθετήσεις ανθρώπων που προέρχονταν από διαφορετικές πολιτισμικές & εταιρικές κουλτούρες, μιλούσαν για διαφορετικά θέματα και είχαν ο καθένας τη δική του οπτική γωνία. Ήταν δε προφανές οτι τα κοινά συστατικά ενοποιούνταν σε τρία διαφορετικά επίπεδα:

1. Επιστροφή στις βασικές αξίες

Το πρώτο είναι η επιστροφή στις βασικές αρχές. Γιατί υπάρχει Διαφήμιση; Ποιος είναι ο ρόλος του καθενός μας, τι θέλουμε να επιτύχουμε εμείς και οι πελάτες μας, και τι θέλουν οι καταναλωτές; Πρόκειται για αναλλοίωτες αξίες, χωρίς τις οποίες εύκολα χάνουμε τον προσανατολισμό μας. Πρέπει με άγκυρα αυτές να εξετάζουμε τις νέες δυνατότητες και πιθανές αλλαγές που φέρνει η ψηφιακή επενάσταση. Η Niki Mendonca (President EMEA, OMD) άρχισε από το “How Digital is Transforming the Customer Journey”:

\"\"
 
Ο Glen Parker (Head of Research, G14/EMEA) εξήγησε τις βασικές αρχές στα Social Media και μας ανέλυσε “The story of Why” με ένα γράφημα:

\"\"
 
Από την άλλη, ο Rob Griffin (Global Director of Global Development, Havas) στην παρουσίασή του με τίτλο “The Future of Advertising & Media” συνόψισε με δυο φράσεις τις αλλαγές που συντελούνται:

\"\"
 
Ο Tony Evans (Head of Vertical Measurement EMEA, Facebook) υπερθεμάτισε και, παρά το γεγονός ότι επικεντρώθηκε στο “Using data to show how ads work”, επανέφερε τη συζήτηση σε γνώριμα νερά:

\"\"
 
2. Η τεχνολογία στην υπηρεσία της Επικοινωνίας

Το δεύτερο είναι οι ενοποίηση των τεχνολογιών με μια «κόλλα» που αποτελείται από δεδομένα, ανοιχτές/συνδεδεμένες αρχιτεκτονικές και αυτοματοποίηση σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που ως TailWind μας χαροποιεί ιδιαιτέρως. Η καραμέλα των “Big Data” ξενίζει πολλούς, ωστόσο η αλήθεια έιναι ότι τα πάσης φύσεως δεδομένα, σε συνδυασμό με τα ανοιχτά τεχνολογικά συστήματα, δημιουργούν μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα στην οποία συμμετέχουμε όλοι μας. O Ajit Sivadasan (VP/GM, Lenovo Corporation) είπε “In God we trust, everyone else must have Data!” ενώ ο πάντοτε απολαυστικός Andrey Sebrant (Director of Product Marketing, Yandex) πρόσθεσε τα ανοιχτά APIs και τις τεχνολογίες Cloud στα «μαγικά συστατικά» που βρίσκονται πλέον στη διάθεσή μας και μας πρότεινε “to stop talking about Internet Marketing!”. Όλα αυτά μας προσφέρουν δυνατότητες που πριν από μερικά χρόνια θα ήταν αδιανόητες (εξαιτίας του κόστους υλοποίησης) και τις οποίες συνόψισε σχηματικά ο Rob Craft (Senior Director-Cloud Strategy, Microsoft):

\"\"
 
Ο συνδυασμός των προαναφερθέντων με την τάση για αυτοματοποίηση του Ad Trading – το αποκαλούμενο Programmatic – είναι, σύμφωνα με τον Mark Bertozzi (Executive Managing Director EMEA, Vivaki),ο σωτήρας της ψηφιακής Διαφήμισης (“How Data changed the face of trading – Data & RTB have saved digital Advertising”). Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, η παγκόσμια απορρόφηση στο display θα αυξηθεί κατά 70,4% έως το 2015, ενώ, αντίστοιχα, η δαπάνη μέσω RTB θα ενισχυθεί κατά 266%. Ατενίζοντας το μέλλον, η Stephanie Hospital (Executive Vice President, Orange) προέβλεψε πώς το 2020 κάθε άνθρωπος στον πλανήτη θα έχει πρόσβαση σε 17 συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο συσκευές, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην επικοινωνία με τους καταναλωτές!

3. Η δύναμη της Δημιουργικότητας

Το τρίτο δεν είναι άλλο από τη δημιουργικότητα που πρέπει να παντρέψει τα δυο προηγούμενα! Είναι η τέχνη στην επικοινωνία, το μήνυμα, το δημιουργικό… είναι το συναίσθημα σε αγαστή συνεργασία τόσο με τις βασικές αρχές όσο και με την τεχνολογία. Ο Jay Altschuler (Director, Global Media, Unilever) τα ένωσε όλα μιλώντας για “Crafting Brands for Life in a connected world” και κέρδισε το χειροκρότημα της κεντρικής αίθουσας με την καμπάνια του Lifebuoy στην Ινδία (http://www.youtube.com/watch?v=oIeOSaP-Lgo ).

\"\"
 
Ελπίζω η απόπειρα να συνοψίσω τα κύρια μηνύματα που αποκόμισα από τη WebIT, να οδηγήσει σε σκέψεις, ιδέες και προτάσεις για το μέλλον του χώρου μας. Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε τα σχόλια σας στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της TailWind στο Facebook και στο Linkedin.  


Σχετικά με την TailWind EMEA:

Η TailWind EMEA, η εταιρεία Marketing Τεχνολογίας του Ομίλου TDG, βοηθά εκδότες, διαφημιζόμενους και διαφημιστικές εταιρείες να αντλήσουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη από το σύνθετο περιβάλλον του Digital Marketing. Η εταιρεία συνεργάζεται εκτός άλλων, ως  ο επίσημος συνεργάτης κορυφαίων τεχνολογικών εταιρειών όπως η Appnexus και η DG MediaMind. Η TailWind δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.