To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Νέα εταιρεία marketing analytics

WPP: Νέα εταιρεία marketing analytics

Ο όμιλος WPP προχωρά στο λανσάρισμα μιας εταιρείας marketing analytics, που έχει σαν στόχο να βοηθήσει τα brands να διαχειριστούν αποτελεσματικά τη μεγάλη ποσότητα data, η οποία είναι διαθέσιμη στους διαφημιζόμενους. Η εταιρεία, που φέρει την ονομασία "Gain Theory", θα επιτρέψει στις μάρκες να λάβουν "εξυπνότερες και ταχύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις", σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν σε σχετική ανακοίνωση.

Η νέα εταιρεία θα έχει τη βάση της εντός της GroupM, ωστόσο θα λειτουργεί αυτόνομα και θα αποτελείται από υπάρχοντα στελέχη των τμημάτων media, data, technology και marketing του ομίλου επικοινωνίας. Επικεφαλής θα είναι ο worldwide chief executive Jason Harrison, που έχει αποτελέσει στο παρελθόν worldwide chief information officer στη Maxus.

Η Gain Theory θα διαθέτει τρεις βασικούς κόμβους σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Μπανγκαλόρ, ενώ τις παγκόσμιες επιχειρήσεις της θα στηρίζουν οι worldwide chief operating officer/chief executive EMEA Manjiry Tamhane και worldwide chief strategy officer/chief executive APAC Sunder Muthuraman.

TAGS: Global News