To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Συνεργασία με το Twitter

WPP: Συνεργασία με το Twitter
WPP: Συνεργασία με το Twitter

Η συμφωνία των δυο πλευρών εμπερικλείει διάφορες εταιρείες του WPP, όπως τη media investment management εταιρεία GroupM, την consumer insight business Kantar, καθώς και ψηφιακές εταιρείες, όπως η Wunderman.

Τις διαπραγματεύσεις με το Twitter διεξήγαγε και ολοκλήρωσε η Data Alliance, μέλος του WPP, ενώ οι εταιρείες του ομίλου που εμπλέκονται στο συγκεκριμένο project θα κληθούν να «παντρέψουν» μια σειρά από πρωτοβουλίες με πληροφορίες από το Twitter, προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών και να προσφέρουν περισσότερες real-time ιδέες στους πελάτες.

Παράλληλα, η συμφωνία προβλέπει το λανσάρισμα νέων data προϊόντων και υπηρεσιών, την ενσωμάτωση πληροφοριών του Twitter στις media-analytics πλατφόρμες του WPP, την εκπαίδευση του προσωπικού και τη συνεργασία των δύο πλευρών, ώστε να προσεγγιστούν βασικοί πελάτες και αγορές.