To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παράταση στην απευθείας τιμολόγηση με ΠΝΠ

Παράταση στην απευθείας τιμολόγηση με ΠΝΠ
Παράταση στην απευθείας τιμολόγηση με ΠΝΠ

Όπως και αναμενόταν μετά την απόσυρση του νομοσχεδίου  για το "παράλληλο πρόγραμμα" και την \'εμπλοκή" που υπήρξε τελικά η παράταση της ισχύος εφαρμογής της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ήρθε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου .

Πιο συγκεκριμένα η ΠΝΠ υπογράφηκε την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου απο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και  25 μελη του Υπουργικού Συμβουλίου.

Ρυθμίζει σειρά θεμάτων και με το άρθρο 33 ορίζει πραγματικά "στο παρά πέντε" πως το μέτρο της απευθείας τιμολόγησης θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις 2 Ιουλίου 2016 και όχι από την 1η Ιανουαρίου του νέου έτους. 

Αναλυτικά, το σχετικό άρθρο της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου αναφέρει τα εξής :

"1. Η παρα?γραφος 2 του α?ρθρου 12 του Ν. 2328/1995 (Α ?159), ο?πως ισχυ?ει, αντικαθι?σταται ως εξη?ς:

«2. Απο? 2.7.2016 η τιμολο?γηση για τις πρα?ξεις της παραγρα?φου 1 διενεργει?ται αποκλειστικα? με τιμολο?γιο που εκδι?δει το Με?σο που καταχωρει? η? αναμεταδι?δει τη διαφη?μιση η? τη χορηγι?α προς τον διαφημιζο?μενο.

Εξαι?ρεση απο? τον παραπα?νω κανο?να επιτρε?πεται αποκλειστικα? στις περιπτω?σεις που οι διαφημιστικε?ς και επικοινωνιακε?ς ενε?ργειες διενεργου?νται στο πλαι?σιο συ?μβασης διαφημιστικη?ς και επικοινωνιακη?ς προβολη?ς που:

α. ει?τε ε?χει συναφθει? το αργο?τερο με?χρι τις 30.06.2016, υπο? την προ?σθετη πρου?πο?θεση ο?τι: αα) η σχετικη? συ?μβαση ε?χει κοινοποιηθει? εγκαι?ρως στην οικει?α φορολογικη? αρχη?, ο?πως ορι?ζεται απο? τις οικει?ες διατα?ξεις, και ββ) σε κα?θε περι?πτωση, η δια?ρκεια ισχυ?ος της λη?γει το αργο?τερο με?χρι τις 30.9.2016,

β. ει?τε ε?χει συναφθει? απο? το Δημο?σιο η? φορε?α του ευρυ?τερου δημο?σιου τομε?α σε συνε?χεια διαγωνιστικη?ς διαδικασι?ας της οποι?ας η Διακη?ρυξη ε?χει δημοσιευθει? με?χρι τις 30.6.2016.

Αν για την εξο?φληση του Με?σου μεσολαβει? με οποιονδη?ποτε τρο?πο διαφημιστη?ς, αυτο?ς ενεργει? ως εκπρο?σωπος του διαφημιζο?μενου, προς τον οποι?ο εκδι?δονται και ο?λα τα νο?μιμα παραστατικα?.

Παρατα?σεις συμβα?σεων που εμπι?πτουν στο στοιχει?ο α\' παραπα?νω απαγορευ?ονται, ενω? παρατα?σεις συμβα?σεων που εμπι?πτουν στο στοιχει?ο β\' επιτρε?πονται υπο? τους ο?ρους της νομοθεσι?ας για τη διαφημιστικη? προβολη? του Δημοσι?ου και των φορε?ων του ευρυ?τερου δημο?σιου τομε?α».

2. Η ισχυ?ς των διατα?ξεων των περιπτω?σεων β ?, γ ?, ε ? και στ ? του α?ρθρου πε?μπτου του Ν. 4279/2014 (Α ? 158), ο?πως ισχυ?ει, αρχι?ζει απο? την 1.7.2016."