To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Περισσότερα διαφημιστικά κονδύλια θέλει ο ΕΟΤ

Περισσότερα διαφημιστικά κονδύλια θέλει ο ΕΟΤ
Περισσότερα διαφημιστικά κονδύλια θέλει ο ΕΟΤ

Στη σημασία της προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό, στάθηκε με δηλώσεις του στον έντυπο Τύπο ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Γιώργος Κολέτσος. Ο κ. Κολέτσος ξεκαθάρισε πως θα ζητήσει αύξηση κονδυλίων για τον σκοπό αυτό, καθώς η δημιουργία μια ολοκληρωμένης και ανταγωνιστικής καμπάνιας, απαιτεί προϋπολογισμό 30 εκατομμυρίων ευρώ.

Με βάση τα δεδομένα που παρέθεσε ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, το 2011 διατέθηκαν 10 εκατομμύρια ευρώ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στις ελληνικές αγορές. Έτσι, σε περίπτωση που την επόμενη χρονιά οι τουρίστες οι οποίοι θα επισκεφτούν την Ελλάδα, αυξηθούν κατά 100.000, τότε το όφελος για την ελληνική οικονομία (αν εγκριθεί τελικά το κονδύλι των 30 εκατ. ευρώ), μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 70 εκατομμύρια! Παράλληλα, σημείωσε την ανάγκη επιπρόσθετης επιχορήγησης, ώστε να καλυφθούν τα χρέη ύψους 45 εκατομμυρίων που έχει ο ΕΟΤ από επικοινωνιακά προγράμματα προηγούμενων ετών. 

Ο κ. Κολέτσος μίλησε και για την τουριστική ιστοσελίδα VisitGreece, για τον επανασχεδιασμό της οποίας δεσμεύτηκε 1,6 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, ενώ ανέφερε πως με τις κινήσεις του ΕΟΤ, τριπλασιάστηκε φέτος ο αριθμός των ξένων δημοσιογράφων και τουριστικών παραγόντων που επισκέφτηκαν την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε online διαφήμιση στο Google και διαφημιστική συνεργασία με την Aegean, που αφορούσε σε χώρες του εξωτερικού. 

Τέλος, ο κ. Κολέτσος ενημέρωσε για την εξέλιξη των εργασιών της νέας ιστοσελίδας του Οργανισμού (ολοκληρώνεται εντός δυο μηνών) και την επαναφορά των Γραφείων Τουρισμού του εξωτερικού στη δικαιοδοσία του ΕΟΤ.