To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πιο χαμηλά η διαφημιστική δαπάνη το 2012

Πιο χαμηλά η διαφημιστική δαπάνη το 2012
Πιο χαμηλά η διαφημιστική δαπάνη το 2012

Νέα πτώση κατά 28,41% σημειώνεται στις επιδόσεις της διαφημιστικής δαπάνης το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, τα οποία από 1.593.945.500 ευρώ το 2011, αγγίζουν το νέο χαμηλό ρεκόρ του 1.141.079.226 ευρώ το 2012.

Το 2012 η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στα περιοδικά, που χάνουν το 39,4% των εσόδων τους (351,7 εκατ. ευρώ έναντι 580 εκατ. ευρώ). Ακολουθούν οι εφημερίδες (-29%) και έσοδα μόλις 255,8 εκατ. ευρώ έναντι 359,9 εκατ. ευρώ πέρυσι. Το Ραδιόφωνο χάνει το –27% των εσόδων του (64 εκατ. ευρώ έναντι 87,8 εκατ. ευρώ το 2011). Στην τηλεόραση, τέλος, περιέρχονται 469 εκατ. ευρώ (-17,1%).
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ 2012
Πηγή: Media Services S.A.


ΜΕΣΟ\\2012\\2011\\ΜΕΡΙΔΙΟ (%)\\ΜΕΤΑΒΟΛΗ (%)

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ\\469.415.234\\566.303.576\\41,14\\-17
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ\\351.746.550\\579.919.160\\30,83\\-40
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ\\255.827.097\\359.907.549\\22,42\\-29
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ\\64.090.345\\87.815.214\\5,6\\-27

ΣΥΝΟΛΟ\\1.141.079.226\\1.593.945.500\\-28,4