To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πίστη στις δεσμεύσεις για διαφημίσεις τροφίμων

Πίστη στις δεσμεύσεις για διαφημίσεις τροφίμων
Πίστη στις δεσμεύσεις για διαφημίσεις τροφίμων

Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγαν οι Accenture Marketing Sciences και EASA (The European Advertising Standards Alliance) για λογαριασμό των 20 μεγάλων εταιρειών που συνυπογράφουν το EU Pledge, εξακολουθούν να τηρούν τις δεσμεύσεις τους σε ποσοστό 98,1% στη Τηλεόραση και 94% στα εταιρικά websites.

Παράλληλα από την ισχύ του EU Pledge το 2007, η διαφήμιση προϊόντων διατροφής σε παιδικές εκπομπές από τις συνυπογράφουσες εταιρείες, έχει μειωθεί κατά 83%.