To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πρόγευση με τα Ermis Awards Seminars!

Πρόγευση με τα Ermis Awards Seminars!
Πρόγευση με τα Ermis Awards Seminars!

Μια πρόγευση από την Τελετή Απονομής των Ermis Awards 2015, που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τρίτης 8 Μαρτίου, πήραν όσοι βρέθηκαν μια ημέρα νωρίτερα (Δευτέρα 7 Μαρτίου) στα Ermis Awards Seminars, που έλαβαν χώρα στον Ελληνικό Κόσμο.

Σημαντικά στελέχη, εγχώρια και διεθνή από τον χώρο της διαφήμισης, της επικοινωνίας και των digital media παρουσίασαν τις εξελίξεις, τις τάσεις του σήμερα και του αύριο της βιομηχανίας. Τα σεμινάρια άνοιξε ο Nir Refuah, Chief Innovation Officer της McCann Erickson CE Europe και GM της McCann Romania, ο οποίος ανέλυσε τα βήματα που ακολούθησε η McCann Romania προκειμένου να καταφέρει, προερχόμενη από μια μικρή αγορά, να καταστεί Media Agency of the Year στα Eurobest. Ακολούθως, η Ιρλίντα Μαυρομάτη, Head of Branding & Creative Agencies στη Google Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, μίλησε για τη δημιουργία επιτυχημένης content στρατηγικής από τα brands στο YouTube και παρουσίασε το νέο πλαίσιο για τον καλύτερη προγραμματισμό του content.

Ο CEO της 24Media, Σταύρος Δρακουλαράκος ανέλυσε τις τέσσερις βασικές τάσεις στο χώρο των Media και της Τεχνολογίας και μίλησε για όσα μπορούν να γίνουν στο «αύριο» της ψηφιακής ενημέρωσης. Ο Shopoper Marketing Proffesional της Irish International BBDO, Robert Flavin μίλησε για τη σημασία και την αξία του shopper marketing, ως μοχλού ανάπτυξης στη σημερινή εποχή, ενώ ο Director της Time 2 Act, Nicolas Chagrin, σε μια απολαυστική παρουσίαση, με έντονη τη συμμετοχή του κοινού, παρουσίασε τα βασικά στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν έναν Leader κι αναφέρθηκε του "flip the switch", της αλλαγής που μπορούμε, δηλαδή, να πετύχουμε στις πεποιθήσεις, στην ψυχολογία και στη στάση ζωής μας.

Στη συνέχεια, ο Chief Creative Officer και Partner της LOLA/Lowe, Chacho Puebla ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται και λειτουργεί στο χώρο της διαφήμισης κι έχει καταφέρει να φτάσει σε αρκετές διακρίσεις σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ ο Mark Van Iterson, Director Global Design της Heineken International παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η δημιουργικότητα και το design έχουν καταφέρει να διατηρήσουν "φρέσκο", ένα brand με ιστορία άνω των 100 ετών, όπως αυτό της Heineken.

Τέλος, ο Rory Sutherland, ο Vice Chairman του Ogilvy & Mather Group UK, αναφέρθηκε στην αξία που έχει η επιλεκτική αναποτελεσματικότητα και οι "χαζές" προτάσεις στο χώρο της διαφήμισης και του marketing.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την απονομή του Ermis OTE TV Football Cup στην ομάδα που διακρίθηκε, δηλαδή την Proximity, από τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή Νίκο Βαμβακούλα.