To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Προσπερνάει την τηλεόραση το internet

Προσπερνάει την τηλεόραση το internet
Προσπερνάει την τηλεόραση το internet

Το μεγαλύτερο διαφημιστικό μέσο σε 12 σημαντικές αγορές (συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένου Βασιλείου, Κίνας και Γερμανίας) θα έχει γίνει μέχρι το 2017 το Internet, αντιπροσωπεύοντας το 28% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, σύμφωνα με την πρόσφατη πρόβλεψη Advertising Expenditure της ZenithOptimedia.

Παρά το γεγονός πως το internet κυριαρχεί την τρέχουσα περίοδο στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μερίδιο αγοράς 50%, παραμένει στη δεύτερη θέση παγκοσμίως πίσω από την τηλεόραση, ωστόσο η διαφορά των 11 ποσοστιαίων μονάδων που υπάρχει το 2015 θα πέσει στις 4 μέχρι το 2017.

\"Το Internet σταθεροποιεί με γρήγορα βήματα τον εαυτό του σαν το κυρίαρχο διαφημιστικό μέσο και σύμφωνα με τις τρέχουσες τάσεις, θα ξεπεράσει την τηλεόραση ως το τέλος της δεκαετίας\" ανέφερε σχετικά ο CEO της ZenithOptimedia, Steve King.

Επιπλέον, η πρόβλεψη αναφέρει πως το Ηνωμένο Βασίλειο θα προσπεράσει τη Γερμανία και θα γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη διαφημιστική αγορά του κόσμου το 2015. Σε επίπεδο Ευρώπης, η διαφημιστική ανάπτυξη αναμένεται να φτάσει στο 2% φέτος, καθώς η πλειοψηφία των χωρών της Ευρωζώνης συνεχίζει να ενισχύεται. Σε παγκόσμια κλίμακα η δαπάνη αναμένεται να αγγίξει τα 334 δισεκατομμύρια λίρες, αυξημένη κατά 4,2% μέσα στο τρέχον έτος.