To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πρόβλεψη για διπλασιασμό της mobile δαπάνης

Πρόβλεψη για διπλασιασμό της mobile δαπάνης
Πρόβλεψη για διπλασιασμό της mobile δαπάνης

Τα αποτελέσματα έρευνας για την παγκόσμια mobile advertising αγορά, που διενεργήθηκε τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο, παρουσίασε η Rubicon Project, στη διάρκεια του Mobile World Congress της Βαρκελώνης.

Η μελέτη αποκαλύπτει πως τη στιγμή που η επένδυση στην mobile διαφήμιση αντιπροσωπεύει το 7% του συνόλου της δαπάνης από πλευράς εταιρειών, υπάρχει η πεποίθηση πως θα υπερδιπλασιαστεί, φτάνοντας στο 16% μέσα στο 2014.

Επιπρόσθετα, το 95% των αγοραστών διαφημιστικού χώρου οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα, τόνισαν πως σκοπεύουν να αγοράσουν ή έχουν ήδη αγοράσει χώρο από ιδιωτικές mobile εταιρείες για το τρέχον έτος. Στο μεταξύ, εκτιμάται πως η mobile δαπάνη θα χωριστεί σε in-app inventory (36%), mobile-optimised sites (31%) και καθιερωμένα web formats που βρίσκουν εφαρμογή σε tablets (33%).

Σε ότι αφορά τα metrics που χρησιμοποιούν οι αγοραστές για να μετρούν την αποτελεσματικότητα των mobile καμπανιών, τα cost per action (CPA) ή cost per install (CPI) είναι τα πιο δημοφιλή.