To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Κάμψη στο Ην. Βασίλειο, άνοδος στις ΗΠΑ

Publicis: Κάμψη στο Ην. Βασίλειο, άνοδος στις ΗΠΑ
Publicis: Κάμψη στο Ην. Βασίλειο, άνοδος στις ΗΠΑ

Ο όμιλος Publicis παρουσίασε κάμψη 4,4% στα έσοδα του Ηνωμένου Βασιλείου το 2015, σύμφωνα με την οικονομική έκθεση για το σύνολο του έτους που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή. Η κάμψη αυτή αποδόθηκε στην αλλαγή στο management της Publicis Worldwide UK και στην αναδιοργάνωση της Razorfish.

Παρά την πορεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, η συνολική εικόνα του ομίλου ήταν υγιής. Συγκεκριμένα, παρουσίασε αναφερόμενη ανάπτυξη 32,2%, με έσοδα 9,60 δισ. ευρώ σε σύγκριση με τα 7,26 δισ. του 2014. Οι επιδόσεις αυτές υποστηρίχθηκαν από την πορεία στις Ηνωμένες Πολιτείες (48,5% η αναφερόμενη βελτίωση, με έσοδα 5,18 δισ. ευρώ) και την εξαγορά της Sapient. Η οργανική ανάπτυξη για την περιφέρεια αυτή άγγιξε το 2,4%.

Σε ότι αφορά την Ευρώπη, η αναφερόμενη ανάπτυξη έφτασε στο 19,1% με έσοδα 2,66 δισ. ευρώ και ελάχιστη οργανική ανάπτυξη 0,4%. Το digital ήταν εκείνο που ξεχώρισε, με ανάπτυξη 7,5%. Συνολικά, ο όμιλος είχε αύξηση 1,5% στα οργανικά έσοδα, για τα οποία ανέφερε πως οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στη συνεισφορά των ψηφιακών δραστηριοτήτων (5,4%), καθώς και στον περιορισμό του κόστους, που επέτρεψε την ύπαρξη διαθέσιμης ροής άνω του 1 δισ. ευρώ για πρώτη φορά στην ιστορία του.

Τέλος, τα αποτελέσματα έδειξαν πως το digital αντιστοιχεί πλέον στο 52% του συνολικού του τζίρου.