To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

S&S: Στηρίζει καμπάνια στην Αυστραλία

S&S: Στηρίζει καμπάνια στην Αυστραλία
S&S: Στηρίζει καμπάνια στην Αυστραλία

Αντικείμενο χλευασμού έχουν γίνει στην Αυστραλία οι διαφημίσεις με πρωταγωνιστές βραδύποδες που παρουσίασε η Saatchi & Saatchi κατά της χρήσης κάνναβης και για λογαριασμό της Κυβέρνησης Νέας Νότιας Ουαλίας με γενικό τίτλο "Stoner Sloth".

Ωστόσο η ίδια η εταιρεία που τις δημιούργησε, εξακολουθεί να πιστεύει στην αξία τους. "Τα videos έχουν γίνει viral. Η απροσδόκητη προσοχή από τα media σε παγκόσμια κλίμακα παρέχει πλέον μια πλατφόρμα για γονείς κι έφηβους να μπουν σε έναν διάλογο για την κάνναβη με εποικοδομητικό τρόπο"
ανέφερε εκπρόσωπος της S&S στην εφημερίδα Sydney Morning Herald και συνέχισε, τονίζοντας πως οι ενήλικες που χλευάζουν  την καμπάνια, προφανώς δεν μπορούν να κατανοήσουν το νόημά της. "Τα videos σχεδιάστηκαν στο πλαίσιο μιας προληπτικής καμπάνιας, που απευθύνεται ειδικότερα στους νέους και όχι σε ενήλικες ή μακροχρόνιους χρήστες κάνναβης. Δυο διαφορετικές δημιουργικές προσεγγίσεις ελέγχθηκαν από ανεξάρτητους ερευνητές και ενέκριναν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας" συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος της διαφημιστικής εταιρείας.

Την ίδια στιγμή, η media εταιρεία UM, η οποία χειρίζεται τα media buying, strategy και social media της καμπάνιας, μεταφράζει σαν επιτυχία τη "μεγάλη θέαση και τη σύνδεσή της με το κοινό". "Αν και βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, η μελέτη που κάναμε δείχνει πως η πλειοψηφία των αρνητικών σχολίων δεν προέρχονται από το κοινό-στόχο, που είναι οι έφηβοι" ανέφερε εκπρόσωπος της UM.

Τέλος, η Saatchi ανέφερε πως ξοδεύτηκαν 500.000 δολάρια για το σχεδιασμό και τη δημιουργία της καμπάνιας, ενώ θα "φέρει σημαντική επιστροφή επένδυσης" στην Κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας.