To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

SABMiller: Spec για νέα μάρκα μπίρας

SABMiller: Spec για νέα μάρκα μπίρας
SABMiller: Spec για νέα μάρκα μπίρας

Η εταιρεία ζύθου που έχει στην ιδιοκτησία της brands όπως τα Pilsner Urquell και Peroni, έχει ξεκινήσει να επικοινωνεί απευθείας με τις διαφημιστικές σχετικά με το brief.

Η εταιρεία που θα επιλεχθεί, θα υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους και θα έχει καθήκον να βοηθήσει στο λανσάρισμα του νέου premium brand μπίρας. Μέσα στο 2014, ο marketing director της SABMiller, Nick Fell φέρεται να υποστήριξε πως η εταιρεία ήταν πρόθυμη να αλλάξει την εικόνα της μπίρας από ένα \"ποτό που απολαμβάνουν οι άνδρες παρακολουθώντας αγώνες\", σε ένα προϊόν που ταιριάζει καλά με συγκεκριμένα φαγητά και προσελκύει περισσότερες γυναίκες.

Σημειώνεται πως η MEC ήταν εκείνη που κέρδισε τον πανευρωπαϊκό Media planning and buying λογαριασμό της SABMiller το 2011, κερδίζοντας τις MediaCom και Initiative.

Παράλληλα, η εταιρεία ζύθου αποτέλεσε μέλος του συνασπισμού που δημιουργήθηκε το 2013, για τη δημιουργία Marketing ενέργειας, η οποία θα ενίσχυε τις αδύναμες πωλήσεις μπίρας στην Ευρώπη.