To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΣΔΕ: «Από το brief μέχρι την αξιολόγηση μιας Digital καμπάνιας»

ΣΔΕ: «Από το brief μέχρι την αξιολόγηση μιας Digital καμπάνιας»
ΣΔΕ: «Από το brief μέχρι την αξιολόγηση μιας Digital καμπάνιας»

Με συμμετοχή περισσοτέρων των 120 διαφημιζομένων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014, το 1ο Digital Workshop του ΣΔΕ στο αμφιθέατρο της OTE Academy.

Το Workshop σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ, με την πολύτιμη συνδρομή των Dentsu Aegis Media Network, συμβούλου media του ΣΔΕ και του IAB Hellas, του κλαδικού φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του Digital και Interactive Marketing στην Ελλάδα.

Σκοπός του Workshop ήταν να αποτελέσει ένα πρακτικό εργαλείο για την ύπαρξη των προϋποθέσεων και των πληροφοριών που είναι απαραίτητες για την καλύτερη κατανόηση και διαχείριση του Μέσου από τους διαφημιζόμενους.

Στην ενότητα Digital Overview παρουσιάστηκε το τοπίο του Digital σήμερα, στην ενότητα Digital Campaign Essentials συζητήθηκαν αναλυτικά τα  απαραίτητα στοιχεία μίας Digital καμπάνιας και στην ενότητα Case Study παρουσιάστηκε η πολυβραβευμένη Digital καμπάνια ‘Philadelphia… πάει με όλα’ του Philadelphia Cream Cheese.

\"\"

Στο Workshop συζητήθηκαν σε απλή γλώσσα το brief, οι στόχοι, η αξιολόγηση και τα learnings μιας Digital καμπάνιας και ορίστηκαν  τα βασικά βήματα για τη βέλτιστη υλοποίησή τους, τα οποία παρουσιάστηκαν καταγεγραμμένα σε μία φόρμα υψηλής πρακτικής αξίας για τους διαφημιζόμενους (Digital Campaign Essentials One Pager). Στο τέλος του Workshop απαντήθηκαν οι ερωτήσεις που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες διαφημιζόμενους μέσω Conferience.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, ο ΣΔΕ, έχοντας στην κορυφή της agenda του το Digital, θα εξακολουθήσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για θέματα που πηγάζουν από τις ανάγκες των διαφημιζομένων, αλλά και για κάθε θέμα digital marketing που απασχολεί την ελληνική αγορά.

Παράλληλα, ο ΣΔΕ ευχαρίστησε θερμά την ΟΤΕ Academy για τη φιλοξενία και την τεχνική υποστήριξη, το Conferience για τη διαχείριση των ερωτήσεων, την Direction Εκδοτική για την επικοινωνιακή υποστήριξη, την ΕΔΕΕ για την παραχώρηση του intro video ‘Ντίτζιταλ Αντβερτάισινγκ δε Greek γουέι’ της The Newtons Laboratory, τη Mondelez Int’l για την παραχώρηση του case study και τη Nestle για τα παγωτά.

 

TAGS: advertising