To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σε ανοδική τροχιά οι διαφημιστικές επενδύσεις

Σε ανοδική τροχιά οι διαφημιστικές επενδύσεις
Σε ανοδική τροχιά οι διαφημιστικές επενδύσεις

Παρά τους φόβους για τη συνεχιζόμενη οικονομική επιβράδυνση, η αγορά της διαφήμισης αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει σε παγκόσμιο επίπεδο τα έσοδά της και μάλιστα με υγιείς και σταθερούς ρυθμούς για τα επόμενα χρόνια, όπως αναφέρει πρόσφατη έρευνα του eMarketer. Στη συγκεκριμένη μάλιστα έρευνα τονίζεται πως η ανάπτυξη αυτή θα προέρχεται κυρίως από τις αναπτυσσόμενες αγορές.

Αναλυτικότερα με βάση τη συγκεκριμένη έρευνα το 2012 η συνολική παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 5,4% συγκριτικά με το 2011 φθάνοντας στα 519 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην εν λόγω έρευνα γίνεται επίσης λόγος πως οι συγκεκριμένοι ρυθμοί ανάπτυξης θα διατηρηθούν τουλάχιστον μέχρι και το πέρας του 2016 με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για συνολικά κεφάλαια που θα αγγίξουν τα 628 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι αγορές της Λατινικής Αμερικής αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν σε αυτή την ανοδική πορεία με την Ανατολική Ευρώπη , τη Μέση Ανατολή και την Αφρική να ακολουθούν. Οι χώρες της Λατινικής Αμερικής το 2011 κατέγραψαν διαφημιστικές δαπάνες που άγγιξαν τα 34,66 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 11% συγκριτικά με το 2011) με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για διαφημιστικές επενδύσεις ύψους 51,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2016.