To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σε διαρκή άνοδο το native advertising

Σε διαρκή άνοδο το native advertising
Σε διαρκή άνοδο το native advertising

Αύξηση που θα αγγίξει το 156% αναμένεται να παρουσιάσει η native διαφήμιση μέσα στα πέντε επόμενα χρόνια, φτάνοντας σε αξία στα 13,2 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2020. Η έκθεση με τίτλο Native Advertising in Europe to 2020, που πραγματοποίησαν οι Yahoo και Enders Analysis, παρουσιάστηκε στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης και βρήκε πως η ευρωπαϊκή αγορά θα κερδίζει πάνω από τον μισό της τζίρο (52%) από την digital display διαφήμιση μέσα στο εξεταζόμενο διάστημα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η native διαφήμιση θα φτάσει στα 2,8 δισ. λίρες το 2020 από υα 1,2 δισ. του 2015.

Η έρευνα εξήγησε πως η εντυπωσιακή αυτή ανάπτυξη οφείλεται στο γεγονός πως ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν tablets και smartphones για "ανακάλυψη και κατανάλωση περιεχομένου". Εξαιτίας αυτού, το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης του native θα σημειωθεί στο mobile, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για τζίρο 8,8 δισ. ευρώ, ποσό εξαπλάσιο σχεδόν από το 1,5 δισ. του 2015. Σημαντικός παράγοντας ανάπτυξης είναι και τα social media, που θα παρουσιάσουν βελτίωση μεγαλύτερη του 300% στο native social network advertising μέχρι το 2020, ανεβαίνοντας από τα 2 δισ. στα 6,3 δισ. ευρώ.

"Η εκρηκτική αύξηση του native advertising αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για τους διαφημιζόμενους, επειδή είναι ένα δημιουργικό και μετρήσιμο format, που δουλεύει αποτελεσματικά στις μικρότερες οθόνες" σχολίασε σχετικά ο vice president EMEA της Yahoo, Nick Hugh.