To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Σε ελεύθερη πτώση η δαπάνη

Σε ελεύθερη πτώση η δαπάνη
Σε ελεύθερη πτώση η δαπάνη

Πιο συγκεκριμένα, στα Μέσα περιήλθαν 373 εκατ. ευρώ έναντι 511 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα (-27,02%). Η εικόνα καθίσταται ακόμη πιο δραματική στην περίπτωση του Απριλίου κατά τον οποίο ο κατήφορος ξεπερνά το 29%.

Το 4μηνο του έτους πάντως η τηλεόραση χάνει το 16,48% των δυνάμεών της καθώς πρόβαλε διαφημίσεις αξίας 147 εκατ. ευρώ (έναντι 176,6 εκατ. ευρώ το α’ τετράμηνο του 2011). Από αυτά το Mega εισέπραξε 53,9 εκατ. ευρώ, ο ΑΝΤ1 44,3 εκατ. ευρώ, ο Alpha 26.6 εκατ. ευρώ, το Star 20,4 εκατ. ευρώ και η ΝΕΤ μόλις 1,6 εκατ. ευρώ.

Τα περιοδικά διαφήμισαν προϊόντα και υπηρεσίες αντί 122 εκατ. ευρώ έναντι 191 εκατ. ευρώ το περσινό τετράμηνο (-36,1%). Κοντά στον μέσο όρο της πτώσης βρίσκονται οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο που πέφτουν κατά 27,8% και 27,6%, αντίστοιχα. Στον Τύπο διοχετεύθηκαν 82,8 εκατ. ευρώ (έναντι 114,7 εκατ. ευρώ) ενώ στα ερτζιανά μόλις 20,9 εκατ. ευρώ (έναντι 28,9 εκατ. ευρώ το 2011 – α΄ τετράμηνο).