To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΣΕΕ: Αλλαγές στην επικοινωνία της ΗΒΗ

ΣΕΕ: Αλλαγές στην επικοινωνία της ΗΒΗ
ΣΕΕ: Αλλαγές στην επικοινωνία της ΗΒΗ

Πιο συγκεκριμένα, η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, μετά την προσφυγή στο ΣΕΕ των Pollen και ΔΕΛΤΑ, έκρινε ομόφωνα ότι «η διατύπωση «η Ήβη τα στύβει» - παρότι αποτελεί μία διαφημιστική, δημιουργική προσέγγιση που επιχειρεί να προκαλέσει θετική εντύπωση για το προϊόν παραφράζοντας τη γνωστή φράση της καθομιλουμένης «τα σπάει» - χωρίς την παράλληλη αναφορά της συγκεκριμένης κατηγορίας στην οποία ανήκει το διαφημιζόμενο προϊόν, μπορεί να δημιουργήσει την εσφαλμένη εντύπωση ότι αυτό διαθέτει αξίες και χαρακτηριστικά φυσικού χυμού, γεγονός που δεν ευσταθεί».

Κατά συνέπεια, η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι στο σημείο αυτό είναι πιθανό να προκληθεί σύγχυση ή / και παραπλάνηση σχετικά με την κατηγορία του προϊόντος και πρέπει να γίνει ανάλογη τροποποίηση σε όλα τα μέσα. Ωστόσο, διευκρινίζει ότι εφόσον παραμείνει ο ισχυρισμός «η Ήβη στα στύβει», αυτός θα πρέπει να συνοδεύεται από την αναφορά της κατηγορίας του προϊόντος. Ειδικότερα, για τα τηλεοπτικά η αναφορά αυτή θα πρέπει να γίνει με έμφαση και όχι με τις ελάχιστες προδιαγραφές της Οδηγίας του ΣΕΕ.

Αναφορικά με τον ισχυρισμό «χωρίς προσθήκη ζάχαρης» και κατά πόσο αυτός θα έπρεπε να συνοδεύεται παράλληλα από τη διευκρίνιση ότι στο προϊόν έχουν προστεθεί γλυκαντικά, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι στη συσκευασία η αναφορά αυτή γίνεται, με τον τρόπο που προβλέπεται από τον Κώδικα Τροφίμων και Ποτών.

TAGS: advertising