To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Sprint/Choose επέλεξε η Αρχιεπισκοπή

Sprint/Choose επέλεξε η Αρχιεπισκοπή
Sprint/Choose επέλεξε η Αρχιεπισκοπή

Στην ένωση εταιρειών Sprint-Choose ανέθεσε, μετά από ανοικτό διεθνή διαγωνισμό, η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών το έργο της δημοσιότητας για τις υπηρεσίες της Αρχιεπισκοπής που εντάσσονται στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση».

Οι ενέργειες δημοσιότητας περιλαμβάνουν τρία υποέργα και ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού ανέρχεται σε 375.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί εντός των επομένων τριών μηνών.

TAGS: advertising