To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στα 592,43 δις. $ η δαπάνη το 2015

Στα 592,43 δις. $ η δαπάνη το 2015
Στα 592,43 δις. $ η δαπάνη το 2015

Αυτό αναφέρει η σχετική πρόβλεψη της ερευνητικής εταιρείας eMarketer, η οποία συμπληρώνει πως οι διαφημιζόμενοι θα ξοδέψουν περί τα 592,43 δισεκατομμύρια δολάρια την επόμενη χρονιά, ποσό αυξημένο κατά 6% σε σύγκριση με το 2014.

Η νέα έκθεση της eMarketer επισημαίνει πως οι πέντε κορυφαίες χώρες, αναφορικά με τη δαπάνη σε παγκόσμια κλίμακα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, θα κυριαρχήσουν και το 2015. Μάλιστα, οι ΗΠΑ θα παραμείνουν στην κορυφή με δαπάνη 189 δις. δολαρίων, αντιπροσωπεύοντας το 32% του συνόλου της αγοράς, ενώ θα διατηρηθούν σε αυτή τη θέση για μεγάλο διάστημα, πέφτοντας, μόλις, στο 31% το 2018.

Βασικό «κλειδί» ανάπτυξης θα είναι το digital και οι mobile πλατφόρμες. Συγκεκριμένα, η Mobile διαφημιστική δαπάνη θα φτάσει στα 64 δις. δολάρια το 2015 και στα 158 μέχρι το 2018, αντιστοιχώντας στο 22% των διαφημιστικών μπάτζετ.

«Η ταχύτερη από το αναμενόμενο ανάπτυξη της mobile διαφημιστικής αγοράς στην Κίνα, έχει διαφοροποιήσει σημαντικά τις προβλέψεις μας» ανέφερε σχετικά η έκθεση. Είναι χαρακτηριστικό πως το 2014 η Κίνα ξόδεψε 6,4 δις. δολάρια στο mobile από τα 913 εκατομμύρια της προηγούμενης χρονιάς (+600%).