To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στα ενδότερα μίας επιτυχημένης celebrity καμπάνιας

Στα ενδότερα μίας επιτυχημένης celebrity καμπάνιας
Στα ενδότερα μίας επιτυχημένης celebrity καμπάνιας

Ο John Brandon, τεχνολογικός συντάκτης του INC, μίλησε με τον Maarten Schellekens, senior marketing director της Acer, με αφορμή την πρόσφατη καμπάνια της εταιρείας στην οποία συμμετείχε η Megan Fox και παρουσιάζει όλο το παρασκήνιο, αλλά και τις βάσεις που πρέπει να διαθέτει σήμερα μία επιτυχημένη καμπάνια στην οποία συμμετέχει ένα «αναγνωρίσιμο» πρόσωπο.

Είναι ευρέως γνωστό πως ένα «μεγάλο» όνομα με όμορφο πρόσωπο πάντοτε βοηθά μία καμπάνια αλλά όπως τονίζει ο John Brandon από μόνες τους αυτές οι προϋποθέσεις δεν αρκούν.

Το να συνεργαστεί κάποιος με μία διασημότητα για τη δημιουργία μίας διαφημιστικής καμπάνιας είναι εξ’ αρχής μία μεγάλη δοκιμασία. Η συμφωνία με έναν μεγάλο αστέρα είναι μόνο το πρώτο από μία μεγάλη σειρά βημάτων. Υπάρχουν πάντοτε ζητήματα logistics αλλά και υψηλού κόστους αλλά έχει πολλές φορές αποδειχθεί πως μία επιτυχημένη διαφήμιση 30 δευτερολέπτων με έναν αστέρα μπορεί να αποδώσει πολύ περισσότερο από μία ετήσια, ανούσια προβολή.

Και μπορεί οι επιχειρήσεις να μη διαθέτουν, ούτε ποτέ να το καταφέρουν το διαφημιστικό budget της Acer αλλά είναι βέβαιο πως υπάρχουν πράγματα τα οποία δεν έχουν κόστος και από τα οποία ο καθένας μπορεί να επωφεληθεί. Αναλυτικότερα, ακολουθούν τα στοιχεία που κάνουν μία καμπάνια ιδιαίτερη και αυξάνουν σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας:

Το μήνυμα

Ο Maarten Schellekens, τονίζει πως το βασικότερο κομμάτι της καμπάνιας δεν ήταν η αναγνωσιμότητα και το prestige της Megan Fox, άσχετα εάν η συγκεκριμένη ηθοποιός και μοντέλο διαθέτει πολύ από αυτά τα χαρακτηριστικά. Ο κ. Schellekens υπογραμμίζει πως το μείζων ζήτημα ήταν το μήνυμα που προσπάθησαν να περάσουν μέσω της ηθοποιού στο καταναλωτικό κοινό. Είναι σαφές πως κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά δύσκολο τόσο στον προγραμματισμό του όσο και στην υλοποίηση του. Δεν είναι πάντοτε δυνατό να ταυτίσει και να συνδέσει κανείς μία διασημότητα με το μήνυμα μίας επιχείρησης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η εταιρεία ήθελε να δείξει πως μέσω της τεχνολογίας ο καθένας μπορεί να κάνει τα πάντα ακόμη και το πιο απρόβλεπτο… (σ.σ στο σποτ η Megan Fox ισχυρίζεται πως έχει βρει έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με τα δελφίνια…).

Ο Maarten Schellekens  επίσης υπογραμμίζει «Το πρώτο βήμα δεν θα πρέπει να είναι η πρόσληψη ενός «καυτού» ονόματος. Το πρώτο και βασικότερο βήμα για μία επιτυχημένη καμπάνια είναι το μήνυμα και κατ’ επέκταση το σενάριο επάνω στο οποίο θα μπορέσει να έρθει το μήνυμα σε επαφή με το κοινό».

Η «διασημότητα»


Η επιλογή του προσώπου σε μία καμπάνια είναι πάντοτε εξαιρετικά σημαντική απόφαση. Κι αυτό γιατί υπάρχουν εξαιρετικά πολλές επιλογές αλλά και εξαιρετικά πολλές οπτικές για ένα θέμα. Θα πρέπει να ξέρουμε ακριβώς το πώς επιθυμούμε να περάσουμε το μήνυμα και μοιραία να βρεθεί και ο κατάλληλος άνθρωπος να το κάνει. Το καίριο σημείο είναι το κατά πόσο ένας διάσημος άνθρωπος επιθυμεί να εμπλέξει τον εαυτό του με το μήνυμα που η εταιρεία επιθυμεί να περάσει. Δεν είναι λίγες οι επιτυχημένες καμπάνιες στις οποίες ο διάσημος «αγωγός» τους προς το κοινό επέλεξε να αλλάξει πολλά από τα χαρακτηριστικά της στάσης αλλά και της προσωπικότητάς του, προκειμένου να αποδώσει το μήνυμα όσο πιο πειστικά γίνεται.

Το μήνυμα πρέπει να «μένει» στο κοινό

Η καμπάνια της Acer παρά το οξυδερκές και χιουμοριστικό σενάριο, διαθέτει πάμπολλες διόδους διοχέτευσης του κεντρικού μηνύματος στον καταναλωτή. Το μήνυμα είναι πως με την τεχνολογία μπορεί ο καθένας σήμερα να επιτύχει πολλά περισσότερα. Ακόμη κι αν αυτό δεν γίνεται άμεσα αντιληπτό, ακόμη κι αν το κοινό θυμάται από το διαφημιστικό μόνο τη Megan Fox και το δελφίνι, τελικά όλοι θυμούνται πως πρόκειται για διαφήμιση της Acer!!! Και αυτό είναι το σημαντικότερο στοιχείο.

TAGS: advertising