To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη BBDO ο λογαριασμός του Tropicana

Στη BBDO ο λογαριασμός του Tropicana
Στη BBDO ο λογαριασμός του Tropicana

Η BBDO αναδείχτηκε νικήτρια στο spec που πραγματοποίησε η PepsiCo για την ανάθεση των δημιουργικών δραστηριοτήτων του brand χυμών Tropicana. "Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα δουλέψουμε με τη BBDO για να δημιουργήσουμε σπουδαίες εμπορικές ενέργειες για το Tropicana το 2016" ανέφερε σχετικά η senior director of marketing της μάρκας, Rachel Fiely.

Η νίκη της BBDO της επιτρέπει να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη BBDO, η οποία χειρίζεται ήδη τους αντίστοιχους λογαριασμούς των Mountain Dew και Pepsi. Μάλιστα, δημιούργησε πρόσφατα για το μεγάλο brand της εταιρείας, την πρώτη διαφημιστική καμπάνια έπειτα από επτά χρόνια.

Το Tropicana, που αποτελεί το μεγαλύτερο brand χυμών στις Ηνωμένες Πολιτείες, βάσει μεριδίου αγοράς, συνεργαζόταν προηγουμένως με τη Juniper Park του ομίλου Omnicom.