To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη Grey ο λογαριασμός του brand Gillette

Στη Grey ο λογαριασμός του brand Gillette
Στη Grey ο λογαριασμός του brand Gillette

Η Procter & Gamble μετακίνησε τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό του brand Gillette στη Grey Group, έπειτα από ένα spec, διάρκειας επτά μηνών, το οποίο έβαλε τέλος στη σχέση της BBDO με τη μάρκα, η οποία είχε διάρκεια μεγαλύτερη των 80 ετών! Η κίνηση αυτή, που ανακοινώθηκε επίσημα από την P&G, απομακρύνει σε μεγάλο βαθμό τη BBDO και τον όμιλο Omnicom από την P&G, με τη BBDO να διατηρεί λογαριασμούς, όπως αυτούς των brands Venus και Braun.
 
Όσο για τη μετακίνηση στη Grey, αυτή καλύπτει το κομμάτι ανδρικής περιποίησης Gillette και την παγκόσμια ψηφιακή διαφήμιση του brand, ενώ δεν επηρεάζει άμεσα άλλα μέρη του λογαριασμού, όπως το communications planning που χειρίζεται η Carat, το Media buying που χειρίζεται η Starcom Mediavest Group ή το PR και in-store, το οποίο αποτελεί ευθύνη των Ketchum και Integer Group. Η αναθεώρηση ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο, αρχικά για τη Βόρεια Αμερική και στη συνέχεια επεκτάθηκε στον υπόλοιπο κόσμο.

Το 2007 η BBDO είχε χάσει άλλη μια δουλειά που χειριζόταν, πριξ την εξαγορά της Gillette από την P&G, αυτή του Oral-B, που μεταφέρθηκε στην Publicis Worldwide. Στο πρόσφατο spec συμμετείχαν επίσης οι Saatchi & Saatchi, Wieden & Kennedy και Publicis Worldwide.