To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη MullenLowe η Hyatt Hotels

Στη MullenLowe η Hyatt Hotels
Στη MullenLowe η Hyatt Hotels

"Θέλαμε να έχουμε έναν συνεργάτη που θα σκέφτεται πραγματικά και σε βάθος πως ξεχωρίζουμε τα brands μας μεταξύ τους και διαθέτουμε μια κεντρικη brand στρατηγική" ανέφερε σχετικά η Maryam Banikarim, η global chief marketing officer της Hyatt, η οποία εντάχθηκε στην εταιρεία στα τέλη του 2015. Τα brands που διαθέτει αυτή τη στιγμή η Hyatt είναι τα Park Hyatt, Grand Hyatt, Andaz, Hyatt Regency, Hyatt Centric, Hyatt, Hyatt Place, Hyatt House, Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Hyatt Residences και The Unbound Collection by Hyatt.

Τρεις ήταν οι εταιρείες που έφτασαν στο τελικό στάδιο του spec, ενώ πριν συνεργαστεί με τη MullenLowe, η Hyatt διατηρούσε σχέσεις με "8 ως 10 εταιρείες" για το προϊοντικό της portfolio. Εφεξής, η MullenLowe θα είναι υπεύθυνη για όλες τις παραμέτρους του δημιουργικού, με έμφαση στην ενίσχυση των consumer insights. Στόχος της Hyatt είναι η διάθεση brands που θα αγαπά ο κόσμος, ενώ δίνει έμφαση στο storytelling.

Η παραπάνω εξέλιξη δεν επηρεάζει τη σχέση του ξενοδοχειακού ομίλου με το media buying and planning shop PHD και τη social media εταιρεία We Are Social.