To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη UM τα social media του ‘‘ECONOMIST’’

Στη UM τα social media του ‘‘ECONOMIST’’
Στη UM τα social media του ‘‘ECONOMIST’’

O ‘‘Economist’’ προχώρησε στην ανάθεση μετά από σχετικό spec του social media λογαριασμού του στη UM. Βασικός στόχος της εταιρείας η οποία θα χειρίζεται τον παγκόσμιο λογαριασμό από το Λονδίνο, είναι η προσέλκυση νέων συνδρομητών, τόσο από το Ηνωμένο Βασίλειο όσο και από τις αγορές των ΗΠΑ, της Κεντρικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Σημειώνεται πως στο spec συμμετείχαν συνολικά 6 εταιρείες από το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη και η διαδικασία είχε ξεκινήσει τον περασμένο Φεβρουάριο. Ο Mark Cripps, global head marketing innovation και digital acquisition στον ‘‘Economist’’, τόνισε: «Η βαθιά γνώση και η εξειδίκευση της UM στα social media αποτέλεσαν σημαντικότατο παράγοντα στην επιλογή μας, καθώς διαθέτουν όλα όσα χρειαζόμαστε. Παράλληλα, η άμεση σχέση και συνεργασία που έχουν με το Facebook αποτελεί ένα κριτήριο το οποίο
οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι δεν πληρούσαν
».


 

TAGS: advertising