To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Publicis Worldwide το δημιουργικό του Fairy

Στην Publicis Worldwide το δημιουργικό του Fairy
Στην Publicis Worldwide το δημιουργικό του Fairy

Η Procter & Gamble σχεδιάζει να συγκεντρώσει το σύνολο των παγκόσμιων δημιουργικών δραστηριοτήτων του Fairy στην Publicis Worldwide, σύμφωνα με όσα προκύπτουν έπειτα από το "διαζύγιό" της με τη Grey.

Τον Ιανουάριο, η P&G πήρε μια στρατηγική επιχειρηματική απόφαση να συγκεντρώσει τις επιχειρήσεις "Dish" (την αποτελούν τα προϊόντα της καθαριστικής σειράς Fairy και της P&G Professional) σε μια εταιρεία. Έτσι, ξεκίνησε διαγωνισμό μεταξύ των δυο εταιρειών που ασχολούνται με το Fairy σε ΗΠΑ (Publicis Worldwide) και σε υπόλοιπο κόσμο (Grey). Και βάσει των πληροφοριών, η μητρική εταιρεία είναι έτοιμη να μεταφέρει στην Publicis Worldwide το σύνολο του λογαριασμού.

Η εξέλιξη αυτή, εντάσσεται στο πλάνο της P&G να "κόψει" 500 εκατομμύρια δολάρια από τα διαφημιστικά της μπάτζετ και να περιορίσει τον αριθμό των συνεργαζόμενων εταιρειών. Η Grey ήταν εκείνη που ωφελήθηκε από μια ανάλογη κίνηση τον περσινό Μάιο, όταν οι παγκόσμιες δημιουργικές επιχειρήσεις για τα brands ξυρίσματος (Venus, Braun και Art of Shaving) μετακινήθηκαν σε αυτή από τη BBDO του ομίλου Omnicom. Εκείνη την περίοδο, η Grey χειριζόταν ήδη τον λογαριασμό του Gillette.